آفتاب
رئیس مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد

ادامه ممنوعیت نقل و انتقال معلمان به پایتخت در سال 94

ادامه ممنوعیت نقل و انتقال معلمان به پایتخت در سال 94

رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره نقل و انتقالات به پایتخت گفت: سال تحصیلی پیش رو نیز همانند امسال همان سیاست انقباضی را در قبال شهر تهران به کار می‌بندیم، مگر موارد نادری که شخص وزیر و یا ستاد نقل و انتقالات تشخیص بدهند تا این جابجایی انجام شود.

خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه معمولا بخشنامه نقل و انتقلات معلمان اردیبهشت هر سال ابلاغ می‌شود اظهار کرد: در تلاش هستیم سال آینده این بخشنامه برای کار بیشتر، زودتر ارسال شود.

وی درباره نقل و انتقالات به پایتخت گفت: سال تحصیلی پیش رو نیز همانند امسال همان سیاست انقباضی را در قبال شهر تهران به کار می‌بندیم، مگر موارد نادری که شخص وزیر و یا ستاد نقل و انتقالات تشخیص بدهند تا این جابجایی انجام شود.

واگذاری مدارس در چارچوب قانون بود

رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره جبران نیروی انسانی در آن دسته از مدارس واگذار شده به بخش خصوصی که با توجه به مخالفت مجلس با این طرح امکان تغییر آن وجود دارد اظهار کرد‌: این مدارس واگذار نشده بودند بلکه خرید خدمات انجام شد. در موارد خاصی که این اتفاق رخ داده بر مبنای هزینه و فایده بوده که در قالب خرید خدمت انجام شده است این در حالیست که در تلاشیم این طرح متوقف نشود چرا که در چارچوب قانون انجام شده است.

نظری تصریح کرد: اگر کمبودی در مقطع ابتدایی رخ دهد تلاش می‌کنیم با ظرفیت نیروی حق التدریس و یا ظرفیت موجود در متوسطه اول این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام
کد N766255

وبگردی