آفتاب
عضو روشندل شورای اسلامی شهر تهران :

موانع حضور معلولین در انتخابات مجلس رفع شود

موانع حضور معلولین در انتخابات مجلس رفع شود

عضو روشندل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت فراکسیون حمایت از حقوق معلولین در شورا، گفت: امیدواریم موانع حضور معلولین در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشکلات توانبخشی آنها در سطح کشور هرچه سریعتر پیگیری و رفع شود.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی صابری در مراسم اهدا 500 دستگاه ویلچر به معلولین شهر تهران که با همت شورای شهر تهران در بوستان ولایت برگزار شد، گفت: حوزه معلولین در شورای شهر تهران فعال بوده و در دوره چهارم شورای شهر تهران شاهد آن بودیم که دو تن از معلولین با آرای مردم توانستند وارد این شورا شوند.

وی افزود: مسائل موردی معلولان و همچنین ملاقات آنها با اعضای شورای شهر همواره در شورا مورد پیگیری قرار گرفته و مصوبات خاصی برای معلولان تصویب شده است.

صابری ادامه داد: در تلاش هستیم معلولان در مصوبات عمومی شورا نیز دیده شوند و همچنین در مسائلی همچون رایگان شدن سرویس تمامی 54 مدرسه کودکان استثنایی شهر تهران، تاسیس باغ گل و دیده شدن معلولین در مصوبات مترو در شورا مورد پیگیری است.

این عضو روشندل شورای شهر تهران ضمن اشاره به فراکسیون حمایت ازحقوق معلولین در شورا، اظهار کرد: در حال حاضر 31 عضو شورای شهر در این فراکسیون حضور داشته و امیدواریم قانون جامع حمایت از حقوق معلولین هرچه سریعتر بازنگری و تصویب شود.

انتهای پیام

کد N765772

وبگردی