آفتاب
فرمانده کل سپاه:

در صورت جهالت‌های استراتژیک به سمت فروپاشی دشمن می‌رویم

در صورت جهالت‌های استراتژیک به سمت فروپاشی دشمن می‌رویم

سرلشکر محمد علی جعفری گفت: اگر دشمنان بخواهند جهالت‌های استراتژیک خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی نمایند ما به سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دومین روز از هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) واقعیتی به نام جهان اسلام را به عنوان قطب قدرت مطرح و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند.

وی افزود: امروز راههای غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و با برکت، مسدود و امپراطوری آمریکا در چرخه‌ی نزولی قدرت قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت بازدارندگی و توانمندی‌های دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان تصریح کرد: ما به میزانی قدرتمند شده‌ایم، که هیچ نگرانی از رفتارهای غیر عقلانی دشمن نداریم. از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه سناریوی دشمن چه تهدید نظامی باشد، چه تحریم، ما آنها را خنثی کنیم افزود: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی خاصیت خود تاکید دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم.

انتهای پیام

کد N765025

وبگردی