آفتاب
انصارالله یمن مطرح کرد:

فعالیت جریانهای مورد حمایت غرب و رژیم صهیونیستی علیه ملت یمن

فعالیت جریانهای مورد حمایت غرب و رژیم صهیونیستی علیه ملت یمن

عبدالملک الحوثی ضمن اشاره به مواضع غیر عادلانه و غیر مسالمت آمیز شورای همکاری خلیج فارس علیه مردم یمن بر فعالیت برخی از جریانهای مورد حمایت اسرائیل و غرب علیه ملت یمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهرف «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در جریان یک سخنرانی که از شبکه تلویزیونی المسیره منتشر شد اعلام کرد که در غیاب تحرکات جدی برای مقابله با خطرات و تهدیدات موجود در یمن نیروهای ارتش و شهروندان همواره مورد هدف قرار می گیرند.

الحوثی همچنین اعلام کرد که برخی در این کشور تلاش می کنند تا یمن را به یک کانون جهت جذب گروههای تروریستی که از عراق و سوریه گریخته اند تبدیل کنند.

وی همچنین تاکید کرد که برخی از گروههای خارجی و داخلی در حال توطئه چینی علیه یمن هستند و در تلاشند تا بحران موجود تداوم پیدا کند.

رهبر انصار الله یمن خطاب به گروههای یمنی که به گروههای خارجی تکیه کرده اند گفت که به جریانی شکست خورده تکیه کرده اند و باید با مردم یمن باشند.

 الحوثی همچنین با اشاره به مواضع شورای همکاری خلیج فارس در تحولات اخیر یمن اعلام کرد که شورای همکاری خلیج فارس موضع مسالمت آمیز و عادلانه ای را در برابر مردم یمن اتخاذ نکرده اند.

وی با بیان اینکه گروههای تکفیری و جریانهای جنایتکار از وضعیت موجود در عرصه داخلی یمن سوء استفاده می کنند خواهان حل و فصل چالشهای داخلی یمن شد.

رهبر انصارالله یمن همچنین اعلام کرد که جریانهایی که ساخته و پرداخته اسرائیل و غرب هستند علیه مردم یمن وارد عمل شده اند و مردم یمن در مقابل هیچ یک از دشمنان که سعی در سیطره بر آنان دارند کوتاه نخواهند آمد.

کد N764343

وبگردی