آفتاب

قدردانی حماس از تلاش‌های قطر برای کمک به بازسازی غزه

قدردانی حماس از تلاش‌های قطر برای کمک به بازسازی غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر رئیس کمیته قطری بازسازی نوار غزه به این منطقه و اعلام آغاز احداث 1000 واحد مسکونی برای افراد خسارت دیده از جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه ای از تلاش های دوحه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای بازسازی خرابی‌های جنگ غزه قدردانی کرد.

حماس از تمامی کشورهای عربی و اسلامی و کشورهایی که در کنفرانس بازسازی غره در قاهره وعده کمک مالی به بازسازی نوار غزه را داده بودند، خواست با الگوبرداری از قطر، به تعهدات خود در قبال نوار غزه و بازسازی آن عمل کنند.

محمد عمادی، رئیس کمیته قطری بازسازی نوار غزه تاکید کرده که روند احداث 1000 واحد مسکونی برای خسارت دیدگان از جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز می‌شود. عمادی طی کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد که قطر یک میلیارد دلار تنها برای کمک به افراد خسارت دیده از جنگ اختصاص داده است.

وی در عین حال وعده تلاش برای تامین منابع جدید برق برای نوار غزه را داد و از تمامی کشورهای حامی مالی فلسطین خواست به تعهدات خود در قبال غزه عمل کنند.

انتهای پیام

کد N763826

وبگردی