آفتاب
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری

گروه‌های تکفیری جلوه هایی خشن از اسلام را به خورد جهانیان می‌دهند

گروه‌های تکفیری جلوه هایی خشن از اسلام را به خورد جهانیان می‌دهند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه گروههای جاهل تکفیری، جلوه هایی خشن را به نام پیامبر و اسلام به خورد ذهن جهانیان می دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جلسه نوبت عصر هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار سومین سخنران پیش از دستور بود که با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و جنبه رحمانی دین اسلام، نامه رهبر معظم انقلاب را در این چارچوب مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و تأکید کرد: دنیا تشنه محبت است و حضرت محمد صلّی الله علیه و آله و سلّم مصداق بارز محبت است، اما متأسفانه امروزه گروههای جاهل تکفیری، جلوه هایی خشن را به نام پیامبر و اسلام به خورد ذهن جهانیان می دهند.

وی افزود: آیا اسلام، ریختن خون دیگران و بی گناهان را تأیید می کند؟! خیر هرگز چنین نیست، بلکه پیامبر گرامی اسلام، رسول محبت و رحمت است که این جنبه حضرت مغفول مانده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار کرد: امروز باید قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به انسان ها معرفی کرد؛ چرا که اگر مفاهیم این ها برای جامعه بشری به درستی تبیین شود، همگان شیفته لطافت و جنبه رحمانی دین اسلام خواهند شد.

وی با اشاره به برخی مصادیق مجازات اسلامی که در دنیا تحت عنوان خشونت علیه آنها موضع گیری می شود تأکید کرد: اگر این احکام به درستی تبیین شوند ابناء بشر متوجه خواهند شد که اسلام حتی فرد مجرم را نیز مورد ملاطفت و رحمت قرار می دهد به گونه ای که می فرماید در هوای سرد و گرم نباید مجازات انجام شود؛ بلکه مجازات باید در هوای معتدل انجام گیرد».

بهرامی خوشکار افزود: در روزگار کنونی باید به جوانان تفهیم نماییم که الگو و اسوه آنان، چهارده معصوم علیهم السلام باید باشد اگر ما به جوانان غرب تفهیم نمائیم که امام و مقتدای ما امام علی علیه السلام است که غذای روزانه خود را به قاتل خود اهداء کرد متوجه خواهند شد که در احکام الهی، حب و بغض شخصی راهی ندارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سلطه دولت های سلطه گر و استفاده آنان از ابزار تبلیغاتی و رسانه ای و وارونه جلوه دادن حقایق، تصریح کرد: ما باید در این دنیا توانایی آنرا داشته باشیم که داشته های مورد قبول خودمان را با استدلالی محکم و قولی حسن به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام

کد N763693

وبگردی