آفتاب

سردار فضلی در گفتگو با خبرآنلاین مطرح کرد: دعا برای سردار سلیمانی و پیام رزمایش پیامبر اعظم

سردار فضلی در گفتگو با خبرآنلاین مطرح کرد: دعا برای سردار سلیمانی و پیام رزمایش پیامبر اعظم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سردار قاسم سلیمانی در خط مقدم دفاع از پرچم رسول الله (ص)و تقویت و توسعه بسیج جهان اسلام است.

سردار سرتیپ دوم پاسدارعلی فضلی درحاشیه نشست خبری قرار گاه مرکزی راهیان نور در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان یکی از گزینه های چهره سال 93 مخاطبان این خبرگزاری قرار گرفته، در این خصوص تصریح کرد: امروز ما هم برای برادرم، سردار سلیمانی عزیز دعا می کنیم و برای وی آرزوی توفیقات روز افزون تر از گذشته داریم.

 وی افزود: سردار سلیمانی امروز در خط مقدم دفاع از اسلام، پرچم رسول الله (ص) تقویت و توسعه بسیج جهان اسلام و مبارزه با کفار تکفیری و داعشی قرار دارد و باید برای سلامتی او باید دعا کنیم، صدقه بدهیم و نذر و نیاز کنیم تا خداوند ایشان را در صحت و سلامت در پناه الطاف خود حفظ نماید تا بتواند امر ولی را به بهترین وجه ممکن اجرا کند و ما هم برای ایشان دائما دعا می کنیم.

سردار فضلی همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) در آبهای خلیج فارس، پیام اصلی این رزمایش را چه می دانید؟ خاطرنشان کرد: فرزندان امام و رهبری در سپاه، ارتش و بسیج در مجموع به تکالیف خود عمل می کنند و در حالی که بخشی از ظرفیت کشور در مذاکره قرار دارد، نیروهای مسلح نیز به تکلیف و وظیفه ذاتی خود می پردازند.

وی ادامه داد: پرداختن به این مهم نیز فرآیندی دارد که این فرآیند آموزش و تمرین است و خروجی آن باید در نقطه ای به تجمیع برسد که همه نیروها بتوانند با هماهنگی بیشتری عمل کرده و همه ظرفیت های سطحط و زیر سطحی بتوانند در این رزمایش ها انسجام خود را حفظ نمایند.

 سردار فضلی تاکید کرد: این رزمایش ها برای دوستان انقلاب در منطقه پیام دوستی و برادری و برای دشمن این پیام را دارد که همان طوری که ما در صحنه ای در حوزه هسته ای مذاکرات را دنبال می کنیم ، دفاع جانانه ای نیز از کشورمان داریم و خطاب به آن ها اعلام می کنیم اینکه شما مدام به زبان می آورید که گزینه های ما روی میز است ما نیز با برگزاری این رزمایش ها می گوییم که گزینه های ما هم روی میز است چراکه برای دفاع از کشور تکلیف داریم این طور نیست که به واسطه کار سیاسی آمادگی خود را اعلام نکنیم.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) افزود: در طول سال نیز بسیجیان ما برای حفظ آمادگی و توان رزمی خود، رزمایش هایی را در قالب رزمایش های " الی بیت المقدس" برگزار می کنند و در رزمایش اخیر پیامبر اعظم (ص) نیز چند گردان از بسیج از استان هرمزگان نیز حضور داشتند بنابراین ما اگر آمادگی نداشته باشیم جای سئوال دارد و شرمنده مردم می شویم اما خوشبختانه امروز می توانیم به مردم این اطمینان را بدهیم که کسی جرات نگاه سوء به خاک ایران اسلامی را ندارد.

29220

کد N763348

وبگردی