آفتاب

فواد معصوم: پیروزی‌های بدست آمده در عراق سرآغاز نابودی داعش است

فواد معصوم: پیروزی‌های بدست آمده در عراق سرآغاز نابودی داعش است

رئیس جمهوری عراق طی استقبال از سران عشایر استان الانبار اظهار کرد: عراق در شرایط کنونی به توافق‌ و همکاری میان تمام تشکل‌ها و طرف‌های ملی کشور نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی محیط، فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق طی استقبال از سران عشایر استان الانبار اظهار کرد: وظیفه قانونی من ایجاب می‌کند تا برای از میان برداشتن موانع بر سر سازش و صلح ملی کشور به حرف و خواسته تمام طرف‌های عراقی توجه کنم.

از سوی دیگر سران عشایر الانبار اعلام کردند که برای متحد کردن تمام عشایر و قبایل و قرار دادن آن‌ها در یک صف برای حمایت از روند سیاسی کشور و نابودی تروریسم، تمام تلاش خود را می‌کنند.

سران عشایر الانبار در ادامه بر اهمیت نقش محوری و مهم فواد معصوم در حمایت از مواضع عشایر و کنار گذاشتن اختلافات میان آن‌ها و روی کار آمدن یک کشور دموکرات که دارای ثبات امنیتی و سیاسی باشد، تاکید کردند.

فواد معصوم در پایان ضمن اعلام حمایت خود برای متحد کردن مردم عراق و تقویت روابط میان آن‌ها و قدردانی از تلاش‌های نیروهای پیشمرگ و داوطلب مردمی و پیشروی چشمگیر این نیروها در صلاح الدین، جنوب کرکوک و الانبار اظهار کرد: پیروزی‌های حاصل شده در عراق نشان دهنده پایان حیات داعش در کشور است.

انتهای پیام

کد N763330

وبگردی