آفتاب
در واکنش به نامه 47 سناتور آمریکایی

حدادعادل: اگر جانشین اوباما تصمیم دیگری گرفت متناسب با آن ما هم اقدام می‌کنیم

حدادعادل: اگر جانشین اوباما تصمیم دیگری گرفت متناسب با آن ما هم اقدام می‌کنیم

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی نامه 47 سناتور کنگره آمریکا به ایران را نتیجه صف‌بندی‌های سیاست داخلی آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی حدادعادل عصر دوشنبه در حاشیه رونمایی از کتاب خود با عنوان "محض اطلاع" در جمع خبرنگاران درباره نامه 47 سناتور آمریکا اظهار کرد: تصور می‌کنم در داخل آمریکا رقابتی بر سر مساله ایران وجود دارد و در واقع این نامه‌ها را نتیجه صف‌بندی‌های سیاست داخلی آمریکا می‌دانم.

او خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد حفظ عزت و منافع ملی کشور و پایان تحریم‌های ظالمانه است که امیدواریم در مذاکرات حاصل شود و حتی اگر رییس‌جمهور آینده آمریکا تصمیم دیگری بگیرد متناسب با آن تصمیم ما هم اقدام می‌کنیم.

حداد عادل در ارزیابی خود از سالی که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بود گفت:‌ از رهبری باید تشکر کرد که توجه ما را به دو رکن اساسی یعنی اقتصاد و فرهنگ در آغاز سال جلب کردند و البته از امسال خود نیز گله‌مندم که نتوانستیم آن‌طور که شایسته ملت است از لحاظ اقتصاد و فرهنگ در خدمت مردم باشیم. اما توجه به این مهم نباید محدود به سال 93 باقی بماند بلکه باید در سال‌های آینده نیز آن را نصب العین خود قرار دهیم.

این نماینده مجلس درباره چهره فرهنگی سال 93 نیز گفت:‌ شاید مجید مجیدی با فیلم محمد رسول الله بتواند چهره فرهنگی امسال باشد.

انتهای پیام

کد N762133

وبگردی