آفتاب
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی تأکید کرد

ضرورت دریافت بازخورد پس از انجام هر فعالیتی

ضرورت دریافت بازخورد پس از انجام هر فعالیتی

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی، با بیان این‌که پس از انجام هرکاری باید بازخورد آن گرفته شود، گفت: در خصوص روشنگری ماهواره هم باید نتایج حاصله تحلیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی،«محمدقادر قادری»، امروز(دوشنبه 18 اسفندماه) در نخستین مجمع استانی بسیج رسانه‌ی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که بسیجی کار کردن دشوار است، گفت: در کارهایی که انجام می‌دهیم باید بازخوردی گرفته شود که به‌طور مثال در بحث ماهواره تا چه حد موفق بوده‌ایم؟

وی با تأکید بر این‌که باید توجه کرد چقدر هزینه کردیم و در قبال این هزینه چقدر درآمد داشتیم، اظهار کرد: اگر قرار است مردم را از مخاطرات ماهواره دور کنیم آیا خوراک مناسبی برای جایگزین داریم؟

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی در ادامه با اشاره به این‌که باید همگرایی و همدلی شود و این همدلی در ارزش‌ها باشد، گفت: البته این بدان معنا نیست که رفتار و سلیقه ما یکی باشد و اگر بکوشیم یک طور باشیم نه‌تنها خوب نیست بلکه در مجموع به ضرر جامعه است.

عضویت 350 فعال رسانه‌های گروهی در بسیج رسانه استان

«سجاد رضایی»، سرپرست بسیج رسانه‌ی خراسان‌جنوبی، نیز در این جلسه گفت: بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از اردیبهشت سال قبل با هدف همگرایی رسانه‌ها حول محور حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی با تأکید بر ضرورت همگرایی هرچه بیشتر بین رسانه‌های استان با محوریت بسیج رسانه افزود: رسانه‌ها، یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

سرپرست بسیج رسانه‌ی خراسان‌جنوبی با اشاره به عضویت 350 فعال رسانه‌های گروهی در بسیج رسانه‌ی استان، یادآور شد: تأثیرگذارترین و به‌روزترین قشر در بسیج، فعالان رسانه‌ای هستند.

امروز جنگ تفکرها و اندیشه‌هاست

«علی ایمانی»، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس، دفاع نظامی مطرح بود، اما امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب «نبرد حاکم بر جهان، نبرد رسانه‌ای است».

وی با بیان این‌که امروز در جنگ‌های نظامی مختلف، قبل از تسخیر جغرافیایی، جنگ روانی در دستور کار قرار می‌گیرد، ادامه داد: امروز جنگ تفکرها و اندیشه‌هاست و از همین‌رو رسانه‌ها در همه‌ی جوانب زندگی بشر تأثیر چشمگیری دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به هجمه‌های مختلف نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه این توطئه‌ها با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور پررنگ مردم در صحنه و نقش‌آفرینی موفق بسیج خنثی شده است.

«ابوالفضل نوفرستی»، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی نیز از مصرف‌گرایی مردم انتقاد کرد و از رسانه‌ها خواست در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی» تلاش کنند.

«فاطمه زیراچی»، نماینده‌ی خبرگزاری‌های خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: بسیج رسانه استان به دور از سلایق شخصی و جبهه‌گیری‌های سیاسی آغاز به‌کار کرد و امروز نیز به بسیج رسانه‌ای نیاز داریم تا همدلی و هماهنگی بیشتری برای تحقق اهداف مشترک داشته باشیم.

وی عدم برخورداری فعالان رسانه‌ای از امکانات تفریحی و رفاهی، مسکن و بیمه را از مهم‌ترین مشکلات خبرنگاران استان برشمرد.

«علی جعفرپور»، نماینده‌ی مطبوعات خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: بصیرت‌افزایی در بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و... یکی از مهم‌ترین انتظارات اصحاب رسانه از بسیج رسانه است.

شبکه‌های اجتماعی مخرب‌تر از ماهواره هستند

«غلامحسین شیدایی»، معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی نیز بر ارتقای سواد رسانه‌ای توسط فعالان حوزه رسانه تأکید کرد و خطاب به فعالان رسانه‌ها گفت: تحلیل محتوای رسانه‌های معاند بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: باید یک تیم تخصصی این تحلیل‌ها را انجام داده و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی درباره‌ی شبکه‌های اجتماعی نیز اظهار کرد: اگر با تأخیر به شبکه‌های اجتماعی وارد شویم، تأثیرات مخرب‌تری از ماهواره دارد.

شیدایی با تأکید بر ضرورت تولید محتوای پاک توسط رسانه‌ها افزود: این مهم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و تحقق اهداف انقلاب ضروری است.

«حسین خسروی»، مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان نیز بر پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب به‌طور ویژه تأکید و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسئولان حتی با مفاهیم اولیه «اقتصاد مقاومتی» آشنا نیستند.

انتهای پیام

کد N761850

وبگردی