آفتاب
نماینده رشت:

تعمیر و تجهیز بیمارستان‌های فرسوده اولویت اصلی مسئولین باشد

تعمیر و تجهیز بیمارستان‌های فرسوده اولویت اصلی مسئولین باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرسودگی بخشی از بیمارستان‌های استان گفت: تعمیر و تجهیز این بیمارستان‌ها باید جزو اولویت‌های اصلی مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، جبار کوچکی نژاد در حاشیه سفر وزیر بهداشت به گیلان در جمع خبرنگاران طرح تحول نظام سلامت را مطلوب عنوان و اظهار کرد: این طرح باید از دیدگاه مردم مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به نگرانی‌های اخیر درخصوص بیمه‌های تکمیلی گفت: نگرانی از بیمه‌ها در بخش خصوصی یکی از دغدغه‌های مردم بود که با ورود بخش خصوصی و وزارت بهداشت این نگرانی‌ها برطرف شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه استان گیلان دارای سه بیمارستان بزرگ خصوصی است، گفت: بخش وسیعی از خدمات درمانی در بیمارستان‌های قائم، گیل و آریا انجام می گیرد که نیازمند این است که بیمه ها از آنها پشتیبانی کنند و وزات بهداشت نیز توجه ویژه ای به این امر داشته باشد تا مشکل درمان برطرف گردد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی در استان گفت: اتمام این پروژه‌ها در توسعه بخش بهداشت و درمان می تواند موثر واقع شود.

کوچکی نژاد با اشاره به سایت لاکان به عنوان بزرگترین بخش خدماتی و آموزش استان افزود: این پروژه نیازمند توجه ویژه مسئولین است و با اتمام این پروژه، بیمارستان ها هم می توانند از امکانات این دانشکده بهره ببرند.

وی با اشاره به نوپا بودن دانشکده داروسازی گفت: کمبود امکانات این دانشگاه نیازمند توجه بیشتر مسئولین است.

کوچکی نژاد با اشاره به فرسودگی بخشی از بیمارستان های استان گفت: تعمیر و تجهیز این بیمارستان ها باید جزو اولویت های اصلی مسئولین باشد.

انتهای پیام

کد N761723

وبگردی