آفتاب
از سوی معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون بودجه 93

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون بودجه 93

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره آیین نامه اجرایی جزء 1 بند ه تبصره11 قانون بودجه سال 1393 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

ماده 1- در اجرای جزء 1 بند ه تبصره 11 قانون بودجه سال 1393 کل کشور، وزارت نیرو مکلف است نسبت به اخذ مصوبه شورای اقتصاد (شامل توجیه فنی و اقتصادی، سقف تعهد دولت، زمان‌بندی سرمایه‌گذاری و بازپرداخت، حداقل افزایش بازدهی (راندمان) هر نیروگاه) برای طرح‌های موضوع جزء یادشده اقدام کند.

ماده 2- وزارت نیرو مقادیر تا دو سال سوخت صرفه جویی شده قراردادهای منعقده در چارچوب مصوبات شورای اقتصاد را پس از اجرا و بهره برداری در پایان هر فصل تأیید و پس از اخذ تأییدیه وزارت نفت، در مورد مقادیر سوخت صرفه جویی شده مراتب را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام می نماید. سازمان مذکور پس از تأیید ارزش سوخت‌های صرفه جویی شده که توسط وزارت نفت اعلام می شود و تعیین مبلغ مربوط در سقف مصوبه شورای اقتصاد، مراتب را جهت اقدام به وزارت نفت ابلاغ می‌کند.

ماده 3- وزارت نفت مکلف است ظرف دو ماه پس از اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به تحویل سوخت صرفه جویی شده یا معادل آن نفت خام به شرکت بازرگانی نفت خام (مورد تأیید وزارت نفت) معرفی شده توسط سرمایه گذاران اقدام و مراتب را جهت اعمال حساب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و خزانه داری کل کشور اعلام نماید. شرکت یادشده مجاز است بر اساس رویه های جاری و در چارچوب قوانین و مقررات مربوط نسبت به صدور نفت خام تحویلی به خارج از کشور با هماهنگی شرکت ملی نفت ایران اقدام کند و وجوه حاصله را به صورت ارزی در اختیار سرمایه گذار قرار ‌دهد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را در تاریخ 13/ 12/ 1393 برای اجرا به وزارتخانه های نیرو و امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام

کد N761343

وبگردی