آفتاب
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

شرکت اسکانیا از سوی دادگاه محکوم شد

شرکت اسکانیا از سوی دادگاه محکوم شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخلاف همه تهدیدات و فشارها شماره گذاری اسکانیا متوقف شده افزود: این شرکت از سوی دادگاه محکوم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا صبح امروز در دهمین همایش سراسری فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام این خبر افزود: در حادثه ای که برای اتوبوس های اسکانیا به وجود می آمد به هیچ عنوان کوتاه نیامدیم و علی رغم همه فشارها و تهدیدها شماره گذاری این خودرو بیش از یک سال است که متوقف شده است.



وی گفت: یکی از شعب دادگاه این شرکت را محکوم  به پرداخت غرامت و جریمه به دلیل نقص فنی کرده است که جا دارد به خاطر این توجه و پیگیری از دستگاه قضایی کشور تشکر کنیم.



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار است که یک خودرو به مدت یک سال توقف شماره گذاری شامل حالش می شود افزود: تعامل با همه سازمان ها باعث می شود همه دستگاه های ذی ربط وظایف قانونی خود را به درستی انجام داده و به ویژه در بحث خطرآفرین بودن اتوبوس های اسکانیا این تعامل به خوبی خود را نشان داد تا جایی که در بررسی صحنه تصادف با اعلام صریح نقص فنی این خودرو و همکاری خوب دستگاه ها سرانجام موفق به توقف شماره گذاری اسکانیا شدیم.



مومنی افزود: اعمال قانون هیچ منافاتی با رعایت ادب و احترام به مردم ندارد و ماموران در حین اعمال قانون باید ادب را نیز رعایت کنند.



وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران پلیس راهور هفت درصد میزان کشته های تصادفات کاهش داشته است افزود: احترام به مردم و رعایت کرامت انسانی تنها یک توصیه نیست بلکه یک دستور سازمانی است تا جایی که به همکاران بنده در پلیس راهور توصیه شده است که تحت هیچ عنوانی برخورد نامناسب با مردم پذیرفته نیست.




       
   
کد N760932

وبگردی