آفتاب

حشمتیان: تندروی، خط قرمز ماست

حشمتیان: تندروی، خط قرمز ماست

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی با بیان اینکه این تشکل سیاسی هنوز برای انتخابات سال آینده با هیچ جریان یا گروهی ائتلاف نکرده است، خاطر نشان کرد: تندروی، خط قرمز ماست و ما هیچ‌گاه با تندروهای جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا ائتلاف نمی کنیم.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در سال 94 انتخابات حساسی هستند، اظهار کرد: ما در حال حاضر در حال بررسی نامزدهای هیأت خود هستیم و با توجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات باقی مانده است، اعلام نامزدها را به مصلحت نمی‌دانیم. پیشنهادات مختلفی از تهران، کرمانشاه و سنقر و کلیایی برای نامزد شدن در انتخابات به من رسیده که من هنوز تصمیم قطعی درباره حضور در انتخابات نگرفته ام.

این فعال سیاسی همچنین اظهار کرد: جمعیت مستقل ایران اسلامی در تهران و نه استان کشور دفتر داشته و اکنون ما ستاد انتخابات خود را تشکیل داده ایم. همچنین جلسات،همایش‌ها و کنگره‌های خود را مستقلا برگزار می کنیم.

حشمتیان خاطر نشان کرد: ما اکنون در حال بررسی شرایط انتخابات و نامزدها هستیم و هنوز تصمیم نگرفته‌ایم با چه جناحی ائتلاف کنیم.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تصویب قانون استانی شدن انتخابات و قانون احزاب می‌تواند در مشارکت احزاب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد: من عضو کمیته 14 نفره بررسی قانون احزاب در مجلس بودم که نظرات خود را در مورد این قانون اعلام کردند. البته دولت نظرات کمیسیون شوراها در مورد قانون احزاب را قبول نکرد و لایحه‌ای برای فعالیت احزاب در وزارت کشور پیگیری شد که هنوز در دولت در حال بررسی است.

این نماینده سابق مجلس در پایان افزود: به نظر من اگر این قوانین به تصویب برسد احزاب فرصت بیشتری برای حضور در انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام

کد N760907

وبگردی