آفتاب
قوی سپید انزلی مشکل مالی ندارد

یوسفی: بازیکنان جدید ملوان شرایط را درک کردند/ در نیم فصل نخست از هم فرو پاشیده بودیم

یوسفی: بازیکنان جدید ملوان شرایط را درک کردند/ در نیم فصل نخست از هم فرو پاشیده بودیم

بازیکن ملوان انزلی شرایط مالی تیمش در این فصل را عالی ارزیابی کرد و گفت: آقای کریمی و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند در کنار حمایت‌های مالی آقای محجوب ارتباط خوبی را در مجموعه برقرار کردند.

محسن یوسفی در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره بازی با سپاهان که با برد یک بر صفر ملوان همراه شد، اظهار کرد: با توجه به این که سپاهان در آسیا حضور نداشت، برای این بازی کاملا آماده شده و آمده بود که در انزلی امتیاز کسب کند. ما هم می خواستیم که در زمین خودمان تمام امتیازها را کسب کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی درباره حسین فرکی که گفته بود این دفاعی ترین ملوانی بود که دیده است، گفت: شرایط بازی برابر بود و دو تیم برتری بر یکدیگر نداشتند. ما یک گل زودهنگام در بازی زدیم و برای حفظ نتیجه به دفاع روی آوردیم. طبیعی است که سپاهان باید بیشتر از ما برای گلزنی تلاش می کرد.

یوسفی حضور فیروز کریمی را یکی از عوامل اصلی موفقیت ملوان در نیم فصل دوم دانست و افزود: از زمانی که کریمی هدایت ملوان را بر عهده گرفت تمام تلاش خود را انجام داد. او ضمن این که از لحاظ روحی و روانی روی ما کرد، تمرین های به خصوصی برای ما تدارک دید که ما را به شرایط آرمانی گذشته هدایت کرد. در کنار این که تمرینات عالی بود، کریمی شخصیت مربیگری هم دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان به وجود آورد.

وی در پاسخ به این که چرا در نیمه‌ فصل نخست موفق نبودند، گفت: در نیم فصل نخست تیم ما از هم پاشیده بود. بازیکنان ارتباط خوبی با کادر‌فنی و مدیریت نداشتند و در هفته‌های پنجم و ششم این ارتباط به طور کامل قطع شد. اتحادی که برای موفقیت لازم است در تیم وجود نداشت ولی کریمی این اتحاد را به وجود آورد.

هافبک چپ پای ملوان درباره عملکرد‌ش در این فصل خاطرنشان کرد: در اوایل فصل در گلزنی خوب ظاهر شدم و در بعضی از بازی ها هم پاس گل دادم که در کل فکر می‌کنم فصل خوبی را سپری کردم. تمام تلاشم را می کنم که در ادامه فصل هم بتوانم در گلزنی موفق باشم. خدا را شکر در تیم جا افتاده ام. با این فضایی که در تیم به وجود آمده است در ادامه فصل هم موفق می‌شویم.

بازیکن ملوان بندر انزلی شرایط مالی ملوان را در این فصل را نسبت به فصول گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: مشکلات مالی به همت آقای محجوب حل شده است. چون ما از فصل گذشته هم مطالباتی داشتیم و در این فصل مطالبات گذشته‌مان را دریافت می‌کنیم. هنوز از قرارداد‌های این فصل پولی نگرفته ولی فصل خوبی را سپری کرده ایم. آقای محجوب خیلی برای تیم زحمت کشیده اند.

یوسفی با اظهار این که بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شدند از شرایط موجود درک خوبی داشتند، ادامه داد: حضور این بازیکنان در تیم ما تاثیر‌گذار بود و به سرعت با بازیکنان ارتباط برقرار کردند. این بازیکنان قبلا خود را ثابت کرده و جوان نبودند که نیاز به توجیه شرایط داشته باشند و عالی ظاهر شدند.

یوسفی درباره بازی هفته بعد این تیم با سایپا نیز گفت: مسلما کادر فنی برای آن بازی هم برنامه دارند و چون در هفته ‌های اخیر خوب ظاهر شدیم، تلاش می‌کنیم که روند خوبمان را ادامه دهیم.

بازیکن ملوان از تماشاگران تیمش تشکر کرد و گفت: ما در بازی با سپاهان شرمنده آنها شدیم. تماشاگران تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند. یکی از ارکان موفقیت ما این است که مردم ملوان را دوست دارند.

انتهای پیام

کد N760836

وبگردی