آفتاب
در گفتگو با مهر؛

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان اعلام شد

برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان اعلام شد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، با اشاره به آغاز سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان از عصر سه شنبه، گفت: دیدار رؤسای‌جمهور دو کشور با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکمن، از برنامه های این سفر است.

پرویز اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های سفر رئیس جمهور به ترکمنستان اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی به دعوت «قربانقلی بردی محمد اف» رئیس‌جمهور ترکمنستان، شامگاه سه‌شنبه وارد شهر عشق‌آباد شده و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراسم استقبال رسمی رئیس‌جمهور ترکمنستان از آقای روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست‌جمهوری این کشور برگزار می‌شود و سپس رؤسای‌ جمهور دو کشور ملاقات دوجانبه خواهند داشت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، با اشاره به دیدار مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور گفت: بعد از این دیدار، مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و رؤسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی صحبت می‌کنند.

اسماعیلی «غرس یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت» را از برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام کرد و گفت: رؤسای‌جمهور دو کشور عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی و ترکمن حاضر شده و با آنان به گفتگو می‌نشینند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ضیافت شام رئیس‌جمهوری ترکمنستان که به افتخار رئیس‌جمهوری کشورمان برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام روحانی و هیئت همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

کد N760612

وبگردی