آفتاب
زرگرپور:

به دنبال مدیری در قد و قواره اداره ارشاد استان اصفهان هستیم

به دنبال مدیری در قد و قواره اداره ارشاد استان اصفهان هستیم

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر به دنبال مدیری در قد و قواره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هستیم و تاکنون به جمع بندی در خصوص انتخاب فردی نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات روز گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بازگشایی رودخانه زاینده رود و سرگرم کردن مردم برای رسیدن به برخی از اهداف در راستای خارج کردن آب از سمیرم و انتقال آن به رفسنجان اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که طی دو دهه گذشته استان اصفهان در بستر توسعه قرار نداشته و دلیل آن را نمی‌توان به بحث برخوردار بودن و یا نبودن دانست.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به دلیل وجود منازعات سیاسی و حاشیه‌های سیاسی که در آن وجود دارد نتوانسته است به توسعه مورد نظر دست یابد، ادامه داد: برخی افراد در اصفهان هستند که متن را به حاشیه برده و یا حاشیه‌ها را به متن وارد کرده و اجازه نمی‌دهند کارها روند اصولی خود را طی کنند.

استاندار اصفهان در خصوص پروژه انتقال آب سمیرم به رفسنجان نیز گفت: اولین مخالف اجرای این طرح استاندار اصفهان بوده است که با ۱۲ دلیل علمی و مستند مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کرده است.

چراغ خاموش پیگیر جلوگیری از طرح انتقال آب سمیرم هستیم

وی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت چراغ خاموش و به دور از لابی و سیاسی کاری در حال برخورد با مراجع مربوط در خصوص اجرای طرح انتقال آب به سمیرم هستیم، افزود: من نیز شایعات زیادی در این خصوص شنیده‌ام ولی همیشه سعی کرده‌ام به دور از حساسیت‌ این موضوع را در عمل پیگیری کنم.

زرگرپور ادامه داد: هیچ پرده‌ای نیست که پشت آن کاری انجام شود و دلیل اینکه در خصوص برخی از پیگیری‌ها حرفی نمی‌زنم این است که راحت‌تر به نتیجه قابل قبول دست یابیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص تغییر برخی از مدیران کل در استان اصفهان اظهار داشت: تغییر مدیران یک امر مستمر است که البته در هنگام تغییر دولت شدت بیشتری می گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی از مدیران با توجه به شرایط زمانی ایجاد شده و دیدگاه‌هایی که دارند نمی‌توانند در سمت خود بمانند و در صورتیکه تغییر منطقی اتفاق بیفتد پیشرفت را نیز به همراه خواهد داشت.

تغییر ۶ مدیرکل استان تا پایان امسال

وی در ادامه با اشاره به تغییر مدیرکل هواشناسی استان اصفهان و رئیس بانک مسکن استان طی هفته گذشته افزود: تا پایان سال نیز ۵ الی ۶ مدیر استانی را تغییر خواهیم داد.

زرگرپور در خصوص تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز ابراز داشت: حکم مدیرکل فعلی این اداره ۲۰ اسفند ماه به پایان می‌رسد و از آنجایی که حجت‌الاسلام قطبی نیز سمت دیگری در سازمان تبلیغات اسلامی را دریافت کرده است به دنبال مدیرکل جدید در قد و قواره استان فرهنگی اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دنبال مدیر کلی در قد و قواره شهر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هستیم، ادامه داد: در این راستا تاکنون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان رایزنی‌هایی را برای انتخاب مدیر جدید داشته‌ایم.

اصفهان میدان مین است

استاندار اصفهان در ادامه با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم که در استان اصفهان که مانند میدان مین است علی رغم مدیران زیادی که دارد انتخاب مدیران بسیار سخت است، افزود: در این راستا باید توجه داشته باشیم که گرایش‌های سیاسی نیروهای اصفهانی و عدم سازگاری و عدم تحمل همدیگر باعث شده است که این استان از توسعه دور بماند در صورتیکه در استان‌های دیگر چنین وضعیتی وجود ندارد.

وی در خصوص اتفاقی که اخیرا در کنسرت همایون شجریان در اصفهان اتفاق افتاد نیز بیان داشت: افرادی که به چنین اقداماتی دست می‌زنند باید توجه داشته باشند که هر کنسرتی که برگزار می‌شود با توجه به مجوزهایی که مراجع قانونی به آنها داده اجرایی می‌شود و این افراد باید به احترام قانون هر گونه اعتراضی که دارند را به مراجع صدور مجوز اعلام کنند.

زرگر پور ادامه داد: بارها به این افراد دلسوز انقلاب تذکر داده‌ام که از این افراد بیشتر انتظار می‌رود رفتار قانونمندتری را داشته باشند.

کد N760430

وبگردی