آفتاب
روزبه:

بسته بندی خوب نباید کیفیت کالا را تحت تاثیر قرار دهد

بسته بندی خوب نباید کیفیت کالا را تحت تاثیر قرار دهد

قزوین- استاندار قزوین گفت: بسته بندی های زیبا، شکیل و مشتری پسند نباید موجب بی توجهی به کیفیت مرغوب کالا و بی اعتمادی مصرف کننده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه ظهر یکشنبه در دیدار با آلفرد پیرسون دبیرکل سازمان جهانی بسته بندی(WPO) گفت: از حضور ایشان در ایران و استان قزوین و بازدید از واحد های صنعتی تشکر می کنیم و اگر فرصت بیشتری برای آشنایی با صنعت و کشاورزی قزوین داشتند حتما می پذیرفتند که ظرفیت و توانمندی های ایران بسیار بالاست.

استاندار بیان کرد: بسته بندی امروزه در ردیف اصلی ترین بخش تولید قرار دارد و در ایران هم مورد توجه جدی است و در سالهای اخیر کارهای خوبی برای حرکت در مسیر استفاده از این صنعت صورت گرفته است که باید تداوم یابد.

روزبه گفت: در این صنعت باید آسیب ها وآفت ها شناسایی شود تا در مسیر فعالیت بتوان به دستاوردهای بهتری رسید و نگاه توسعه ای بخوبی محقق شود.

این مسئول یادآورشد:بایدمراقب باشیم تا بسته بندی های خوب موجب بی توجهی به کیفیت کالا و یا عرضه محصولات نامرغوب به مردم نشود زیرا دراین صورت موجب بی اعتمادی مصرف کننده شده و این صنعت نیز آسیب می بیند.

وی اظهارداشت: سازمان جهانی بسته بندی باید تلاش کند در حد امکان از سوء استفاده از بسته بندی مناسب برای عرضه کالای غیر مرغوب را بگیرد که در دوره های آموزشی این موضوع می تواند یک سرفصل مهم باشد و مورد توجه قرار گیرد.

قزوین ظرفیت خوبی در صنعت بسته بندی دارد

استاندار با اشاره به جایگاه صنعتی استان در بخش های مختلف بیان کرد: خوشبختانه قزوین ظرفیت های بسیار خوبی در صنعت و کشاورزی و نیز صنایع بسته بندی دارد که باید از این توانمندی برای ارائه محصولات تولیدی مرغوب خود بخوبی استفاده کند.

وی ضمن تشکر از فعالیت های ارزشمند ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: خوشبختانه با شکل گیری خوشه های صنعتی بسته بندی گام موثری برای توسعه این صنعت در استان برداشته شده و ضمن اعلام آمادگی برای حمایت های لازم امیدواریم این برنامه ها با جدیت بیشتری در آینده تدوام یابد.

در پایان این مراسم هدیه ای به رسم یادبود از سوی استناندار قزوین به آلفرد پیرسون دبیر سازمان جهانی بسته بندی اهداء شد.

کد N760399

وبگردی