آفتاب

تابش: خدمات مختلف بانکی باید در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه گردد

تابش: خدمات مختلف بانکی باید در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه گردد

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه فعالیت‌های بانکی نباید صرفا محدود به تخصیص منابع مالی باشد گفت: خدمات مختلف بانکی باید به عنوان مکمل و در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه گردد تا موجب افزایش اطمینان خاطر مردم گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ محمدرضا تابش صبح امروز در آیین راه اندازی صندوق امانات این شهرستان گفت: شبکه بانکی به عنوان بازوی توانمند دولت در اعمال سیاست های پولی و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌گردد، از طرفی باید این شبکه گسترده، حافظ منافع مشتریان باشد و رضایت آنان را فراهم کند که تشکیل صندوق امانات می تواند بعنوان یکی از خدمات بانکی کشور محسوب گردد.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرآیند حرکت جامعه از سنتی به صنعتی و فراصنعتی همچنین منافع و مشکلات آن ، بر برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح در این مسیر تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر فرهنگ سازی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم برای سپردن اموال و اوراق بهادار خود به این صندوق گفت: با توجه به نیاز شهرستان امیدوارم ظرفیت فعلی صندوق امانات شهرستان تا بیش از 100 عدد افزایش یابد.

نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به انتشار اخباری درخصوص کسالت دیشب وی نیز با بیان اینکه حال عمومی وی مساعد است از عنایت خداوند و لطف مردم و مسئولان سپاسگزاری نمود.

انتهای پیام

کد N760319

وبگردی