آفتاب
خجسته‌پور:

استراتژی انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین سال آینده اجرایی می‌شود

استراتژی انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین سال آینده اجرایی می‌شود

مسئول واحد ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین گفت: استراتژی انتخاباتی جام تدوین شده و در سال آینده اجرایی خواهد شد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های سال آینده جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال 94 انتخابات مهم مجلس را در پیش رو داریم از اواسط سال 93 کارهایی را که باید به عنوان یک حزب برای آمادگی شرکت در انتخابات انجام می‌دادیم، صورت داده‌ایم و یک استراتژی انتخاباتی را در شورای مرکزی تدوین کرده‌ایم که در سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید رقبای خود، فضای رقابتی، اشخاص، فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت خود را برای انتخابات تحلیل و بررسی کنیم که این کار شروع شده و این استراتژی در سال 93 عملیاتی شد و در سال 94 هم ادامه خواهد داشت.

خجسته‌پور همچنین اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یکی از احزاب پایدار اصولگرا بر موضوع وحدت اصولگرایان تاکید می‌کند و سال آینده هم این مساله را پیگیری خواهد کرد البته همان‌طور که دبیرکل جام گفته شاید وحدت فلسفی نباشد اما به دنبال ائتلاف فراگیر خواهیم رفت تا بتوانیم از پتانسیل همه اصولگرایان استفاده کنیم.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین در پایان اظهار کرد: در سال آینده جلسات ماهانه خود را با شورای دبیران بیشتر می‌کنیم همچنین جلسه با سایر احزاب را توسعه خواهیم داد و امیدواریم سال 94 سال خوبی برای وحدت اصولگرایان باشد.

انتهای پیام

کد N759486

وبگردی