آفتاب

نعیم قاسم: حزب‌الله بر جلوگیری از وقوع فتنه تاکید دارد

نعیم قاسم: حزب‌الله بر جلوگیری از وقوع فتنه تاکید دارد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی خاطرنشان کرد که حزب‌الله بر جلوگیری از وقوع فتنه و همچنین بر گفت‌وگو با طرف‌های مختلف تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه المنار لبنان، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی خاطرنشان کرد: عامل برقراری ثبات در لبنان، گروه‌های داخلی در این کشور هستند که به این نتیجه رسیده‌اند که باید از کشور خود حمایت کنند و این همان چیزی است که حزب‌الله در تمامی تحرکات خود دست به آن می‌زند.

وی عنوان داشت: حزب‌الله همواره بر جلوگیری از وقوع فتنه و تشکیل دولت وحدت ملی و مذاکره با طرف‌های مختلف تاکید داشته است که آخرین این مذاکرات با جریان المستقبل صورت گرفته است و تمامی این اقدامات برای حفاظت از ثبات داخلی لبنان و به نفع این کشور است.

نعیم قاسم درخصوص انتخاب رئیس‌جمهور این کشور نیز خاطرنشان کرد: در مرحله کنونی، لبنان در دستور کار توافق‌های بین‌المللی و منطقه‌ای نیست، به همین دلیل ما باید این گزینه خود را با دستان خود به نتیجه برسانیم و گزینه ما مشخص است و می‌توانیم فردا رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رئیس‌جمهور لبنان باید قدرتمند و نماینده طائفه خود باشد چراکه در این هنگام می‌تواند اطمینانی را به طائفه‌های دیگر بدهد و همچنین می‌تواند تعهداتی را به طرف‌های سیاسی مختلف بدهد و از گروه‌های مختلف حمایت کرده و در برقراری ثبات بیشتر برای لبنان سهیم باشد.

انتهای پیام

کد N759465

وبگردی