آفتاب
سردار نقدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

کنگره آمریکا کلاس فاتحه خوانی بگذارد/ویژگی های توافق خوب

کنگره آمریکا کلاس فاتحه خوانی بگذارد/ویژگی های توافق خوب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کنگره آمریکا در کنار کف هایی که برای نتانیاهو می زند، خوب است کلاس فاتحه خوانی هم بگذارد؛ چون تا چند سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت که برایش کف بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو در دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های یک توافق خوب اظهار داشت: توافق خوب توافقی است که منجر به حفظ همه دستاوردهای هسته ای و به رسمیت شناختن حق غنی سازی ایران بشود و رفع همزمان همه تحریم ها را بلافاصله یک روز بعد از توافق هسته ای و بدون پیش شرط به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به فشار صهیونیست ها بر مذاکره کنندگان تصریح کرد: اگر صهیونیست ها با این کار موافقت کنند ما توافق را انجام می دهیم و اگر موافقت نکنند کاری به این جنگ های زرگری نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پاسخ به پرسشی درباره دلایل سخنرانی اخیر نتاهیاهو در کنگره آمریکا گفت: او را آوردند که دلداری اش بدهند؛ همانطور که در سال ۵۷ رژیم کارتر، شاه را در آستانه شکست نهایی از ملت، از ایران برد که دلداری بدهد، امروز هم کنگره آمریکا صهیونیست های محاصره شده را که هر لحظه خود را در معرض نابودی کامل می بینند، برده است که دلداری بدهد.

وی اضافه کرد: خوب است که کنگره آمریکا در کنار کف هایی که می زند، یک کلاس آموزش فاتحه خوانی هم بگذارد؛ چون تا چند سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد که برایش کف بزنند و باید فاتحه بخوانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص عرصه های جدید فعالیت بسیج در سال آینده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج در سال ۹۴ در حوزه کمک به صنایع کوچک برای رفع مشکلات آنها وارد خواهد شد.

کد N758571

وبگردی