آفتاب

سعید آقاخانی: می‌خواستم «لامپ صد» را کمدی بسازم

سعید آقاخانی: می‌خواستم «لامپ صد» را کمدی بسازم

بازیگر برگزیده سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور در برنامه «هفت» درباره نخستین تجربه کارگردانی خود در حوزه سینما و جایزه جشنواره فجر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه هفت جمعه شب پانزدهم بهمن ماه میزبان سعید آقاخانی بود. او درباره حضورش در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: «خیلی خوشحال شدم که در جشنواره امسال فجر حضور پیدا کردم و در جریان پروژه «خداحافظی طولانی» بودم. البته در جریان تولید هیچ مشکلی وجود نداشت اما مدام فکر می‌کردم که ممکن است کار خوب نشود تا این که در مرحله رنگ فیلم حضور داشتم و آن را دیدم و نظرم عوض شد.» 

او همچنین در پاسخ به این پرسش که در کار کمدی چه مسیری را در پیش گرفته اظهار داشت: «در سینما و تلویزیون نمی‌شود برای کار طراحی کرد. چرا که اتفاقاتی که در این حوزه می‌افتد خیلی غیرقابل پیش‌بینی است. درس خواندن و آموزش و موارد دیگر تنها یک درصد و شانس ۹۹ درصد. باید در این کار شانس داشته باشید چون افراد بسیاری را می‌شناسم که خلاقیت داشته‌اند اما شانس به آنها رو نکرده است.» 

کارگردان فیلم «لامپ ۱۰۰»درباره این فیلمش هم گفت:  «در فیلم لامپ 100 ابتدا می‌خواستم طنز بازی کنم، اما بعد به این نتیجه رسیدم که میزان تاثیرگذاری آن کم خواهد شد. بازی محسن تابنده در این اثر نیز از نکات مثبت آن است. به هر حال بازیگران کمدی دقیق‌تر و موشکافانه تر بازی می‌کنند و نگاهشان به اطراف دقیق‌تر است.»

58۲۴۴

کد N758561

وبگردی