آفتاب
حجت الاسلام حسن زاده:

آموزش همگانی مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد

آموزش همگانی مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد

اهواز ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: برنامه های بسیار خوبی برای ارتقاء امنیت اجتماعی در استان برنامه ریزی شده كه آموزش همگانی مردم یكی از آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن زاده صبح امروز در رزمایش ارتقا امنیت اجتماعی خوزستان كه در جاده ساحلی اهواز برگزار شده بود، اظهار كرد: امنیت یكی از اساسی ترین مقوله های مطرح شده در هر جامعه ای بوده و در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیعی دارد. امنیت استثنا نداشته و همه آحاد جامعه حق امنیت را دارند.

وی افزود: خداوند را شاكریم كه ایران در امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر كشورهای منطقه به سر می برد. البته نمی خواهم بگویم كه ایده آل هستیم ولی خوشبختانه از امنیت بسیار ارزشمندی بهره می بریم.

امام جمعه موقت اهواز عنوان كرد: نیروهای انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قوه قضاییه از جمله عوامل تامین امنیت در جامعه هستند. برنامه های بسیار خوبی برای ارتقا امنیت اجتماعی در استان برنامه ریزی شده است كه آموزش همگانی مردم یكی از آنها است.

حسن زاده تاكید كرد: امیدوارم خوزستان از نظر امنیت جایگاه برتر و بالاتری داشته و به نقطه بالایی از امنیت برسیم. این امنیت در فروردین ماه كه میزبان راهیان نور هستیم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونان استاندار، نمایندگان مردم اهواز در مجلس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان، امام جمعه موقت اهواز، شهردار اهواز، فرماندار اهواز، نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی خوزستان، فرمانده انتظامی خوزستان، جمعی از مردم و بسیاری از سازمان و دستگاه های استان در این رزمایش حضور داشتند.

این طرح از امروز به مدت یك هفته اجرا شده كه  ابتدا ۵۰۰ نفر آموزش دیده و در نهایت حدود ۲۰۰ دستگاه اجرایی خوزستان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آموزش های امنیتی را فرا گرفته و در حوزه های مربوطه به آموزش امنیتی می پردازند. طی این یك هفته آموزش حفظ امنیت عمومی در قالب پیامك، جزوه و برگزاری كلاس و كارگاه ارائه می شود.

این مانور تنها در خوزستان برگزار شده، و متولی آن معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان است.

کد N758506

وبگردی