آفتاب

تقدیر از قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح قزوین

تقدیر از قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح قزوین

شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان برگزار شد.

شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروزرضا ضرغامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: پیشگیری از وقوع جرم از برنامه‌های مصوب سازمان قضایی است و سالی یک بار مجمع استانی برگزار و هر فصل نیز یک جلسه تحت عنوان شورای استانی تشکیل می‌شود.

ضرغامی افزود: می‌طلبد مسائل مبتلابه در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و آسیب‌های پیش‌رو شناسایی و با آنان برخورد و اقدام مناسب صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان در این جلسه، از نقش مسئولان و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح در حمایت بی‌دریغ از نیروی انتظامی تقدیر کرد.

سردار میرحیدری گفت: نیروهای مسلح در صف اول هجوم توطئه‌های دشمن قرار دارند و دشمن به لحاظ اینکه تاکنون نتوانسته به این کشور گزندی برساند درصدد برآمده تا با طرح نقشه‌های پیچیده به تضعیف نظام برآید.

وی گسترش مواد مخدر سنتی و صنعتی را یکی از توطئه‌های دشمن برشمرد و افزود: نیروی انتظامی نیز با توجه به نوع ماموریت و اهداف پیش‌رو اگر به سلامت روحی و روانی نیروهایش توجه نکند، بدون تردید آسیب خواهد دید.

میرحیدری افزود: کمیسیون صیانت و پیشگیری نیروی انتظامی تلاش فراوانی کرده تا آلودگی افراد را با پیشگیری و درمان کاهش دهد که این اقدامات نتایج خوبی هم به دنبال داشته و در سال جاری تاکنون پرونده‌ای در این ارتباط نداشتیم.

انتهای پیام

کد N758269

وبگردی