آفتاب

دمشق: اخضر ابراهیمی در تشدید بحران سوریه نقش داشت

دمشق: اخضر ابراهیمی در تشدید بحران سوریه نقش داشت

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه اعلام کرد که فرستاده سابق سازمان ملل به این کشور نقش فریبکارانه‌ای را ایفا کرده است و در تشدید بحران و ریختن خون سوری‌ها نقش داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در سخنانی عنوان داشت: ما از زمانی که اخضر ابراهیمی، فرستاده سابق سازمان ملل به سوریه ماموریتش را بر عهده گرفت، مطمئن بودیم که نقش او در حل بحران نقشی فریب‌دهنده است و اساساً این اقدام را براساس دستوراتی که از سوی آمریکایی‌ها و دیگر مقامات در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می‌گیرد، انجام می‌دهد.

الزعبی گفت: الابراهیمی زمانی که دولت سوریه را فریب می‌داد و سیاست دروغ و بهتان‌زدن را در محافل بین‌المللی و در مقابل رسانه‌های بین‌المللی ایفا می‌کرد، باعث ریختن خون سوری‌ها شد و خود او اولین مسوول شکست در ماموریتش است.

این مقام سوری خاطرنشان کرد: با پایداری و مقاومت مردم و نیروهای مسلح سوریه در مقابله با تروریسم و تلاش جدی مسوولان سوری برای پیدا کردن راه‌حل‌های سیاسی، شرایط تغییر می‌کند و کسی که معتقد است این تصمیم می‌تواند از سوی طرفی جز دمشق اتخاذ شود، دچار توهم شده است.

انتهای پیام

کد N758197

وبگردی