آفتاب

یعالون: افراد مسلح در جولان سوریه حملات علیه اسرائیل را دفع می‌کنند

یعالون: افراد مسلح در جولان سوریه حملات علیه اسرائیل را دفع می‌کنند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد:‌ حضور گروه‌های مسلح و شورشی در مناطق مرزی سوریه حملات علیه ما را دفع می‌کند و به نفع ماست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره لبنان، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با مجله "اسرائیل دینفس" به مناسبت پایان دوره وزارتش در آستانه انتخابات پارلمانی پیش روی این رژیم گفت: اسرائیل اتفاقاتی که در پشت مرزهای خود با سوریه رخ می‌دهد، اقدامات ارتش سوریه با کمک حزب الله و مشاوران ایرانی برای بازپس گیری مناطقی که افراد مسلح در آنجا هنوز دارند را از نزدیک تحت نظر دارد و اسرائیل مانند گذشته هرگز در مورد اتفاقات آن مناطق دخالت نخواهد کرد و ما به خطوط قرمزی که تعیین کرده‌ایم پایبندیم اما در مقابل هر گونه ضربه به حاکمیت خود از سوی هر طرفی هرگز خویشتنداری نخواهیم کرد.

موشه یعالون در ادامه این مصاحبه مدعی شد: اوج فعالیت حزب الله و ایران در جولان با هدف راه‌اندازی یک تاسیسات زیربنایی به رهبری جهاد مغنیه بود اما ما با ضربه‌ای دردناک مانع از تحقق آن شدیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: حضور افراد مسلح و شورشیان در مرزهای سوریه مانع از تحقق اهداف ایران علیه اسرائیل شده است.

وی در ادامه گفت: عدم آرامش در سوریه، به این معنا نیست که این مساله بر اسرائیل تاثیر منفی داشته باشد بلکه از آشوب‌ سوریه می‌توان فرصت‌هایی یافت. وضعیت فعلی منطقه بدین گونه است که ما می‌بینیم که تشکیلاتی سنی در منطقه هستند که از بین ایران و محور شیعه و همچنین اخوان المسلمین دشمن مشترکی برای ما و خودشان می‌بینند.

انتهای پیام

کد N758143

وبگردی