آفتاب
حجت الاسلام محمودی:

ایران از مذاکرات هسته‌ای ضرر نمی‌کند/ ازحق خود کوتاه نمی آییم

ایران از مذاکرات هسته‌ای ضرر نمی‌کند/ ازحق خود کوتاه نمی آییم

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران گفت: ایران در مذاکرات هسته ای چه موافقت نامه نهایی امضا شود و چه نشود ضرری نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: هنگامی که زمامداران شما، نیکان شما باشند و توانگران شما سخاوتمندان و کارهایتان به مشورت انجام گیرد، در این هنگام روی زمین از زیر زمین برای شما بهتر است ولی اگر زمامداران شما بدان و ثروتمندان افراد بخیل باشند و در کارها مشورت نکنید، در این صورت زیر زمین از روی زمین برای شما بهتر است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی افزود: حوادثی که پیش آمده اهمیت منابع طبیعی را بیش از پیش نشان می دهد و یکی از اقدامات ارزشمند برای انجام این مهم درختکاری است و پیامبر اسلام(ص) در روایتی درختکاری را در ردیف بهترین کارهای خیر قرار می دهند.

کاشت پسته و زیتون از استعدادهای کشاورزی شهرستان ورامین است

وی ادامه داد: قطع درختان هم در روایات ما مذمت شده  به طوری که رسول خدا(ص) فرمودند اگر نهالی در دست یکی از شما است و در آستانه برپایی قیامت به اندازه کاشتن آن فرصت دارید، آن را بکارید و این تعابیر بسیار مهم و بلند است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به استعدادهای کشاورزی کم نظیر شهرستان ورامین گفت: پسته و زیتون از استعدادهای کشاورزی این منطقه است  که باید به آن توجه جدی صورت گیرد.

ایران در مذاکرات هسته ای ضرر نمی کند

این مسئول سپس با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: آنچه در توان دارید به کار ببندید که خدمتی ولو ناچیز به قشر ضعیف جامعه داشته باشید

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و یادآور شد:‌ قضاوت و پیش بینی دقیق مشکل است اما چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد، ما در این مذاکرات ضرری نکردیم و ضرری هم نمی کنیم، هرچند رهبری فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستند اما برای ایران چه موافقت نامه نهایی امضا شود، چه نشود ضرری نمی رسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: نکته دوم این است که دشمن، دشمن است و مشکل انقلاب اسلامی با آمریکا همان مشکل پیامبر(ص) با ابوجهل و همان مشکل حضرت علی(ع) با معاویه است.

عمر دست پرورده آمریکا و اسراییل به پایان رسیده است

وی تأکید کرد: به اظهار نظرات اوباما و وزیر امور خارجه اش دقت کنید به همین خاطر تقابل ایران با آمریکا تقابل حق و باطل است و ملت ایران با تکیه بر ارزش های اسلام ناب،  ذره ای از ارزش های خود عقب نشینی نخواهد کرد و با تمام قدرت در برابر زیاده خواهی های غرب خواهد ایستاد.

این مسئول با اشاره به سخنان سخیف نتانیاهو در کنگره اظهار داشت: اوباما اعلام کرده بود از این دعوت کنگره ناخشنود است و این اتفاق در مجلس آمریکا و سخنان ضد ایرانی رژیم جعلی صهیونیست شاید نشانه شکافی بین آمریکا و اسراییل بر سر ایران است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث منطقه بیان داشت: پیروزی های نیروهای مردمی و ارتش عراق در استان صلاح الدین سبب خوشحالی بوده و نشان دهنده پایان عمر این دست پرورده آمریکا و اسراییل است

محمودی در ادامه به حمایت برخی افراد که تحصیلات دانشگاهی و یا بعضا حوزوی دارند اما از سران فتنه حمایت می کنند اشاره کرد و گفت: شما سقیفه بنی ساعده را محکوم می کنید اما از سران فتنه حمایت می نمایید و اگر آن زمان بودید در کدام صف قرار می گرفتید و تا زمانی که ما فاطمیه داریم نمی گذاریم ولایت فقیه تنها بماند.

کد N757437

وبگردی