آفتاب
عضو شورای سیاستگذاری فناوری اطلاعات:

تصویب تخصیص وام به ۲۳ پروژه فناوری اطلاعات بخش خصوصی

تصویب تخصیص وام به ۲۳ پروژه فناوری اطلاعات بخش خصوصی

عضو شورای سیاستگذاری فناوری اطلاعات در وزارت ارتباطات از تصویب و تخصیص وام وجوه اداره شده به ۲۳ پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش خصوصی خبر داد.

خسرو سلجوقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای طرح های فناوری اطلاعات بخش خصوصی، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات از پروژه هایی که مزیت نسبی در حوزه فناوری اطلاعات دارد حمایت می کند.

وی با بیان اینکه امسال پروژه های ارائه شده در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از محل وام وجوه اداره شده مورد حمایت قرار گرفته اند افزود: براین اساس تاکنون نزدیک به ۲۳ پروژه و طرح ارائه شده از سوی بخش خصوصی مورد حمایت قرار گرفته و وام وجوه اداره شده برای این پروژه ها مصوب شده است.

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: هم اکنون پرداخت وام به این طرح ها در مرحله معرفی به بانک قرار دارد و کار ارزیابی این پروژه ها به اتمام رسیده است.

سلجوقی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز تعداد دیگری پروژه برای دریافت وام وجوه اداره شده مورد حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران قرار می گیرد.

وی گفت: حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحقیق و توسعه در این بخش نیز در دستور کار قرار دارد که پس از تخصیص بودجه سال ۹۴ شرایط دریافت آن اعلام خواهد شد.

کد N757417

وبگردی