آفتاب
با حضور مسئولان استان؛

مراسم روز درختکاری در شمال غرب کرج برگزار شد

مراسم روز درختکاری در شمال غرب کرج برگزار شد

کرج- صبح امروز با حضور مسئولان استانی و مردم کرج مراسم روز درختکاری در محل پروژه جنگل کاری شمال غرب کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز با حضور استاندار البرز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار کرج، اعضای شورای شهر کرج و با استقبال پور شور مردم برگزار شد.

حمیدرضا عسگری مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی ترین راه توسعه اجتماعی است و بر ما نیز وظیفه است که در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درخت و درختکاری بکوشیم.

عسگری در ادامه تاکید کرد: هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به این امر مهم است و می توان با غرس نهال در مناطق مستعد و نیازمند، بخشی از کمبودها را جبران کرد که در این راستا همه ساله روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز برنامه هفته درختکاری را تهیه و تدوین و اجرا می کند.

این مسئول در خصوص برگزاری این مراسم در باغستان کرج اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح بزرگ کمربند سبز کلانشهر کرج در شمال غرب این شهر (باغستان) و استراتژیک بودن این منطقه تصمیم بر آن شد مراسم روز درختکاری در محل اجرای کمربند سبز واقع در باغستان برگزار شود که خوشبختانه این مراسم با استقبال کرج مردم همراه بود.

کد N757368

وبگردی