آفتاب

تقدیر از پیشکسوتان عرصه اخلاق در علم و فناوری

تقدیر از پیشکسوتان عرصه اخلاق در علم و فناوری

در دومین نشست تخصصی آموزش اخلاق در علوم و فناوری - اخلاق دانشگاهی از پیشکسوتان این عرصه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دومین نشست تخصصی آموزش اخلاق در علوم و فناوری - اخلاق دانشگاهی که در موزه تاریخ علوم پزشکی برگزار شد، با حضور دکتر محمدحسین بنی‌اسدی رئیس انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری و دکتر سعیدآبادی دبیر کل کمیسیون یونسکو ایران از پیشکسوتان عرصه اخلاق در علوم وفناوری تقدیر شد.

در این مراسم دکتر مصطفی معین به عنوان پیشکسوت عرصه اخلاق در علوم و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت. وی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی و آسم و آلرژی و رئیس کرسی یونسکو در آموزش سلامت است.

دکتر داریوش فرهود بنیان‌گذار، استاد و مدیر گروه ژنتیک انسانی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیگر پیشکسوتان عرصه اخلاق در علوم و فناوری است که مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر سیدمصطفی محقق داماد، استاد و رئیس گروه حقوق دانشگاه تهران و رئیس گروه حقوق سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر نجف‌قلی حبیبی، استاد دانشکده الهیات ومعارف اسلامی دانشگاه تهران و رئیس دانشکده علوم قضایی و حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به عنوان پیشکسوت عرصه اخلاق در علوم و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم همچنین از دکتر جعفر نیلی‌منفرد عضو مؤسس، هیات مدیره و شورای سیاست‌گذاری انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری و دبیر انجمن برای دو دوره متوالی تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N757327

وبگردی