آفتاب
سردار نظری:

۵۰ گردان عملیاتی در خراسان جنوبی آماده به کار است

۵۰ گردان عملیاتی در خراسان جنوبی آماده به کار است

بیرجند- خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۵۰ گردان عملیاتی در خراسان جنوبی آماده به کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری صبح جمعه در مراسم برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در بیرجند همزمان با سراسر استان اظهارکرد: امروز رزمایش مدافعان ولایت با حضور گردان های بیت المقدس، امام علی (ع) و کوثر در خراسان جنوبی در حال برگزاری است تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند با هر توطئه علیه نظام با مشت آهنین نیروهای بسیجی مواجه خواهند شد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهراء(س)، اظهارکرد: از خداوند متعال درخواست داریم تا توفیق ادامه دادن راه آن حضرت را به ما عنایت کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر ۳۸ گردان بیت المقدس در سراسر خراسان جنوبی ساماندهی شده اند که در حال طی کردن مسیر کمی و کیفی هستند.

سردار نظری از ساماندهی ۱۲ گردان امام حسین (ع) در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: هم اکنون قریب به ۵۰ گردان عملیاتی و آماده به کار در خراسان جنوبی وجود دارد که اگر دشمن چشم طمع به خاک ایران اسلامی داشته باشد با حضور بسیجیان خراسان جنوبی جواب دندان شکنی به دشمن خواهیم داد.

وی گفت: بسیجان خراسان جنوبی در حال آمادگی کامل بوده و نیروها در حال فراخوانی، تمرین و آموزش هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون برنامه های مختلفی در حوزه های مختلف بسیج در خراسان جنوبی در حال انجام است، گفت: حضور گسترده بسیجان در همه صحنه ها نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

سردار نظری افزود: هم اکنون در سراسر خراسان جنوبی ۳۲ گردان در حال برگزاری رزمایش هستند که این رزمایش همزمان با استان های تهران، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد و مرکزی در حال برگزاری است.

کد N757250

وبگردی