آفتاب
سردار نقدی:

معیارها و پیشنهادات آمریکا ملاک عمل ما در مذاکرات نیست

معیارها و پیشنهادات آمریکا ملاک عمل ما در مذاکرات نیست

بیرجند- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: معیارها و پیشنهادات آمریکا ملاک عمل ما نیست و در غنی سازی هسته ای باید تمام حق هسته ای و غنی سازی ایران با همه امکانات حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح جمعه در رزمایش مدافعان ولایت شهرستان بیرجند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) اظهارکرد: بسیجیان ما امروز به عشق فرزندش امام زمان(عج) و به فرمان رهبر معظم انقلاب در این میدان گرد آمده اند تا با اتکال به خداوند برای رهایی از ستم ها و تجاوزها و زورگویی ها برای فرج امام زمان(عج) دعا کنند.

 وی تصریح کرد: فرج امام زمان(عج) را می خواهیم تا با فرج آن حضرت تمام ستم ها و زورگویی‌ های استکبار جهانی پایان دهد چرا که امام زمان(عج) احیا کننده دین مبین اسلام خواهد بود.

 سردار نقدی با بیان اینکه شما بسیجیان در صبح جمعه با آمدن خودتان در میدان رزم نشان دادید که از نسل و طایفه ای نیستید که خانه نشین باشید، ادامه داد: شما با پای در رکاب نهادن و آمدن در میدان رزم ثابت کردید که در دفاع از رهنمودهای امام راحل و امام حاضر در کنار دعایتان برای ظهور حضرت تا پای جان ایستاده اید.

 وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی علی‌رغم فاصله دو هزار کیلومتری از میدان های جنگ یک هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مردم خراسان جنوبی در پاسخگویی به رهنمودهای امام راحل پایبندی و عشقشان به ولایت را حفظ کردند.

 وی با تاکید بر اینکه امروز آمادگی در خراسان جنوبی و تمام ایران اسلامی مشهود است، افزود: امروز بسیج در اوج آمادگی و دفاع آماده و گوش به فرمان ولایت است.

سردار نقدی بیان داشت: نه تنها بسیج ایران اسلامی بلکه بسیج جهان حرکت خود را به پیروی از ولی فقیه جهان آغاز کرده است.

وعده های امام راحل در آستانه تحقق است

 وی با بیان اینکه امروز به یمن ایستادگی بسیجیان قهرمان و ملت قدرتمند ایران وعده های امام راحل در آستانه تحقق است؛ بیان کرد: امام راحل فرمودند «جنگ ما فتح فلسطین را در پی دارد» و  امروز می بینیم که استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست ها پنجمین شکست خود را در فلسطین تجربه کردند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: دشمنان اسلام چنان از وحشت سرگردان هستند که به دلقک بازی و نمایش اقتدار ظاهری روی آورده و سران خود را به عنوان دلقک به این مجلس و آن مجلس می فرستند تا بتوانند قدری از ترس خود را کم کنند.

 سردار نقدی عنوان کرد: اگر امام راحل پیش بینی کرد که در آینده نظام جمهوری اسلامی ایران با جمهوری های مستقل بیشترین تعامل و همکاری را خواهند داشت امروز جنبش در عراق، حرکت مردم در سوریه، پیروزی فلسطین و قدرت لبنان نشان از تحقق طلیعه حکومت اسلامی با جمهوری های مستقل است.

وی با بیان اینکه امام راحل پیش بینی کرد که این قرن؛ قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، گفت: امروز ذلت و خواری مستکبران را شاهد هستیم که آمریکا به عنوان سرکرده آن و گروه ۱+۵ به عنوان مجمع همه ظالمان جهان کنار هم جمع شده اند تا ایران را شکست دهند اما قطعا به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.

سردار نقدی ادامه داد: امروز با گذشت ۳۶ سال از نواختن شیپور جنگ در فلسطین استکبار جهانی نتوانسته حتی یک قدم از این سرزمین را بگیرد.

 وی با اشاره به اینکه استکبار چندی پیش در سوریه اعلام جنگ کرد اما شیپور جنگ خاموش شد، گفت: استکبار در یمن نیز سفارتخانه های خود را بر کول گرفتند و از این شهر به آن شهر رفتند که این نشان از ترس آنها از مجاهدان اسلام بوده لذا به دنبال جای امن برای خودشان هستند.

 سردار نقدی با اشاره به جنایاتی که در آمریکا شاهد هستیم از جمله کف زدن برای سرکرده صهیونیست که هزار کودک و نوجوان فلسطینی را بی گناه قتل عام کرده است، گفت: باید به آمریکاها این پیغام را بدهیم تا کلاس فاتحه خوانی برای آینده صهیونیست ها بگذارند.

معیارها و پیشنهادات آمریکا ملاک عمل ما در مذاکرات هسته ای نیست

 وی با بیان اینکه مردم ایران دیگر فریب آمریکاها را نمی خورند، ادامه داد: آمریکا به دنبال این است ما را به مرگ بگیرند تا به تب راضی شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز گفت: معیارها و پیشنهادات آمریکا ملاک عمل ما نیست و در غنی سازی هسته ای باید همه حق هسته ای و غنی سازی ایران با همه امکانات حفظ شود.

سردار نقدی تاکید کرد: باید در این مذاکرات تحریم ها بدون استثنا بعد از توافق برداشته شود چرا که در زمینه توافق معیارهای ما ثابت است.

 وی با بیان اینکه آمریکا با جنگ روانی و رسانه ای خود به دنبال این است که معیارها را برای توافق هسته ای به نفع خود عوض کند، گفت: ما به آمریکا می گوییم ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و حتی دیگر ملتهای مسلمان گول استکبار را نمی خورند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: آمریکا در حالی ملت عزیزمان را ضد حقوق بشر معرفی کرده که ایران اسلامی بالاترین سطح اخلاق را در جهان رعایت می کند.

سردار نقدی گفت: مسیرهای حمایت استکبار جهانی از صهیونیست با حضور شما بسیجیان در صحنه و حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری آخرین خط قرمز بر حیات صهیونیست ها است.

 وی به اهداف برگزاری این گونه رزمایشها اشاره کرد و افزود: اگر استکبار به شیطنت ها و زورگویی های خود ادامه دهد سرکار آنها با گردان های امام علی(ع)؛ کوثر و بیت المقدس خواهد بود.

 سردار نقدی ادامه داد: پیام این رزمایش برای همه مظلومان این است که ای مظلومان و بسیجیان جهان اسلام بدانید که ما در کنار شما هستیم و با نامگذاری وطن تان بر روی گردانهایمان تا آخرین لحظه در دفاع از شما ثابت قدم خواهیم بود.

 وی خطاب به مردم عراق نیز گفت: ای مردم عراق که به میدان آمده اید و به دنبال بیرون راندن تکفیری ها هستید به پیشروی هایتان ادامه دهید ما در کنار شما هستیم و هر جا لازم باشد خون خود را در کنار شهدای شما تقدیم خواهیم کرد.

 سردار نقدی بیان داشت: مردم قهرمان یمن و سوریه نیز بدانند بسیجیان ما به پیروی از فرمان ولی فقیه خود لحظه ای برای دفاع از شما درنگ نخواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در استانهای تهران، مرکزی، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی  و جنوبی گفت: امیدواریم استکبار و آمریکا احمقانه عمل نکنند و از اقتدار ملت ایران اسلامی و اعلام آمادگی آن درس بگیرند.

سردار نقدی تاکید کرد: خونخواران استکبار جهانی بدانند که دوران خونریزی آنها و اقدامات جنایتکارانه به اتمام رسیده است.

وی افزود: آمریکایی ها امروز به دلیل عدم داشتن نیروی نظامی به شرکت ها و گردانهای تکفیری که قاتلان و جنایتکاران آمریکایی هستند متوسل شده اند تا با مسلح کردنشان؛ آنها را به جان ملل اسلامی بیندازند.

 سردار نقدی اضافه کرد: اگرچه آمریکایی ها در ظاهر خود را قدرتمند نشان می دهند و از طریق رسانه ها این پیام را به جهانیان می رسانند اما در زیر نقاب چهره شکست خورده ای دارند که  به طور یقین این نقاب کنار خواهد رفت و اقتدار پوشالی آنها به همه نشان داده خواهد شد.

کد N757249

وبگردی