آفتاب

تصمیم شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی

تصمیم شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی

شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین در نشست خود تصمیم گرفت تا به طور کامل هماهنگی امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کند و از این رژیم خواست تا مسئولیت‌های خود را در قبال مردم فلسطین بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) به نقل از شبکه الجزیرة، شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در پایان نشست خود در رام الله اعلام کرد که به خاطر عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به توافقنامه های امضا شده میان طرفین و ادامه اشغالگری ها وشهرک سازی‌ها، بلوکه کردن دارایی های فلسطین و ازاد نکردن اسرای فلسطینی هماهنگی امنیتی خود را با تل‌آویو متوقف میکند.

شورای مرکزی ساف در بیست وهفتمین نشست خود که در رام الله واقع در کرانه باختری تشکیل شد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید به عنوان یک رژیم اشغالگر به مسئولیت های خود درقبال مردم فلسطین متعهد باشد.

این شورا بار دیگرمخالفت خود را با حضور نیروهای نظامی و ایجاد شهرک های اسرائیلی در اراضی فلسطین اعلام کرد.

در همین راستا معاون دوم شورای قانون گذاری فلسطین اعلام کرد که سعی دارد تا دو بند جدید به بیانیه شورا اضافه کند .در این نشست ها به منظور بررسی روابط فلسطین واسرائیل آن هم پس از بلوکه شدن دارایی های فلسطین برای سه ماه متوالی توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد.

واصل ابو یوسف نیز یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان ازادیبخش فلسطین اعلام کرد که این تصمیم فلسطین در پی ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و تجاوزهای روزانه و بلوکه کردن دارایی های فلسطین صورت گرفت.

انتهای پیام

کد N757091

وبگردی