آفتاب
گل‌محمدی در نشست خبری:

پیشنهادی از پرسپولیس برای فصل آینده ندارم/ذوب‌آهن هم پیشنهاد نداد

پیشنهادی از پرسپولیس برای فصل آینده ندارم/ذوب‌آهن هم پیشنهاد نداد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تأکید بر اینکه پیشنهادی از پرسپولیس برای فصل آینده ندارم، گفت: ذوب‌آهم هم برای فصل آینده به من پیشنهاد نداده و تمرکز من در حال حاضر روی ادامه فصل معطوف است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: هر بازی برا ی ذوب‌آهن حساسست دارد و این حساسیت در بازی‌ها رفته به رفته بیشتر می‌شود.ما از سایپا به خوبی شناخت داریم زیرا این تیم تغییرات خوبی نسبت به نیم‌فصل نخست داشته و شرایط خوبی دارد.

وی با بیان اینکه کار دشواری در پیش داریم اما تمرینات خوبی برای این مسابقه پشت‌سر گذاشته‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر از نظر روحی و تاکتیکی وضعیت بسیار خوبی داریم و امیدوار هستم در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و هر دو تیم به دنبال ارائه یک فوتبال مناسب هستند.

سرمربی ذوب‌آهن بیان داشت: نمی‌خواهم در این مسابقه بار روانی روی دوش بازیکنان باشد زیرا همه بازیکنان برای ما سخت است و تلاش می‌کنیم که در این مسابقات به پیروزی برسیم.

وی درباره نحوه چینش بازیکنان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: هدف نخست ما در این مسابقه آن است که سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و قدرت تیم‌های لیگ برتر به گونه‌ای نیست که اختلافی بین تیم‌های مختلف وجود داشته باشد و نمی‌توان بازی را هجومی صرف شروع کرد و باید هم به دنبال دفاع و هم بازی تهاجمی باشیم، به نظر من مهم نیست که هجومی بازی می‌کنیم یا خیر و باید وظایف خود را عمل کنیم.

گل‌محمدی درباره بازی کردن یا نکردن محمدباقر صادقی در این مسابقه گفت: بازی قبل بسیار خوب بوده و تمرینات خوبی دارد و مشکلات او برطرف شده و رشید مظاهری نیز آماده است اما فردا مشخص می‌شود که چه کسی بازی می‌کند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر شایعات مطرح شده درباره بازگشت او به پرسپولیس برای فصل آینده گفت: در حال حاضر به فکر بازی فردا هستم و این بحث‌ها نه به درد تیم ذوب‌آهن می‌خورد و نه پرسپولیس. من نه از پرسپولیس پیشنهادی دارم و نه ذوب‌آهن پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من داده است اما برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و تمرکزم در حال حاضر بر بازی فردا معطوف است.

سرمربی ذوب‌آهن با انتقاد از فرسایشی شدن مسابقات لیگ برتر افزود: در حال حاضر تیم‌ها فقط تمرین می‌کند و عدم برگزاری بازی‌های پیاپی باعث می‌شود که لیگ پویا نباشد و فرصت به بازیکنان جوان نرسد که این مسئله پویایی آن زیر سئوال می‌برد و لیگ فرسایشی می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ما 9 خرداد تمرینات خود را شروع کرده و 10 خرداد بازی‌ها پایان می‌رود که این مسئله بازی‌ها را فرشایشی کرده و بازی‌ها را از بین می‌برد.

کد N756926

وبگردی