آفتاب

اولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر برگزار شد

اولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر برگزار شد

اصفهان - نخستین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر با هدف گسترش امر پژوهش و نهادینه کردن بحث تحقیق و نیز اطلاع رسانی آکادمیک به اهالی علم و فن در حوزه برق و کامپیو‌تر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کنفرانس ملی برق و کامپیو‌تر در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۳ در دانشگاه ازاد اسلامی کاشان برگزار شد.

دبیرهمایش ملی سیستم‌های محاسباتی توزیع شده و شبکه‌های هوشمند ضمن اعلام این خبر هدف آن را گسترش امر پژوهش و نهادینه کردن بحث تحقیق و نیز اطلاع رسانی آکادمیک به اهالی علم و فن در حوزه برق و کامپیو‌تر دانست و دیگر اهداف همایش راارتقای سطح فرهنگ پژوهش‌های بنیادین، اطلاع رسانی تخصصی، استعدادیابی و شناخت نخبگان اعلام کرد.

حسین قصوری ضمن تشریح این مطلب که در این کنفرانس ۲۳۸مقاله از سراسر کشور دریافت شد و هر مقاله توسط دو نفر از اساتید دانشگاه و هیئت علمی مورد ارزیابی قرار گرفت، اضافه کرد: در ‌‌نهایت ۸۸مقاله در ۱۵ نشست ۹۰ دقیقه‌ای و هر نشست ۶ مقاله ارائه گردید و ۱۷ اثر به صورت پوستر ارائه شد.

در بخش دیگری از این جلسه ، دبیر اجرایی نیز درباره هدف اصلی این همایش گفت: هدف هر کنفرانس ارتقای سطح علمی و کیفی محققان آن خواهد بود و نیز آشنایی با تالیفاتی که در زمینه مورد نظر صورت گرفته است از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

همچنین در این همایش ،پرفسور محمد باقرمنهاج استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر پلی تکنیک تهران هم به صورت ویدیو کنفرانس در این همایش شرکت کرد.

در پایان همایش از نفرات برتر و مقالات آن‌ها تقدیر به عمل آمد و مقالات بر‌تر و برگزیده درنشریه بین المللی isi چاپ خواهد شد.

کد N756899

وبگردی