آفتاب

ویسی: بازی با پدیده یا زندگی است یا سکته!

ویسی: بازی با پدیده یا زندگی است یا سکته!

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: بازی با پدیده حکم زندگی کردن یا به سکته رفتن را دارد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان رضوی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده که در محل سالن اجتماعات هیات فوتبال مشهد برگزار شد افزود: بازی حساسی با تیم پدیده داریم. سه امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم است. تیم پدیده هم شرایط مشابه ما را دارد. سه امتیاز این بازی برای تیم ما حکم زندگی کردن یا به سکته رفتن را دارد.

وی تصریح کرد: دو تیم با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته‌های گذشته کسب کرده‌اند، نمی‌توانند بر روی مسائل تاکتیکی و برنامه‌ریزی فوتبالی کاری از پیش ببرند و هر تیمی که بتواند استرس تیمی خود را کنترل کند، موفق می‌شود.

وی اضافه کرد: در این تعطیلات 10 - 12 روزه که لیگ تعطیل بود، فقط روی بحث روانی تیم کار کردیم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی، شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

ویسی درخصوص ممنوع‌المصاحبه کردن خود در هفته‌های اخیر بیان کرد: در 5 بازی اول لیگ شرایط خوبی داشتیم و در انتهای لیگ هم با پیروزی‌هایی که کسب کردیم انتظار داشتیم به خاطر اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم، در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه تیم به بحران رفت به همین دلیل تصمیم گرفتم به خاطر اینکه تمرکز تیم به هم نریزد خودم را ممنوع‌المصاحبه کنم که اگر به رسانه یا خبرنگاری بر خورده است از جامعه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با کسب سه امتیاز این بازی به شرایط عالی خود برگردیم.

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان در خصوص تیم پدیده هم گفت: تیم پدیده در ابتدای لیگ شروع فوق‌العاده‌ای داشت ولی رفته رفته نتوانست شرایط خوب خود را حفظ کند ولی مطمئن هستم با بازیکنان و کادر فنی آگاهی که در اختیار دارند می‌توانند به شرایط گذشته خود برگردند.

وی اضافه کرد: تمام تیم‌ها دوست دارند که یک تیم از شهر مشهد در لیگ برتر فوتبال حضور داشته باشد تا حداقل در سال بتوانیم برای زیارت امام رضا(ع) به این استان سفر داشته باشیم.

وی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: خدا را شکر هیچ محرومی نداریم ولی محمدرضا مهدوی و رضا کاردوست مصدوم هستند و نمی‌توانند ما را در این بازی همراهی کنند.

انتهای پیام

کد N756704

وبگردی