آفتاب
آیت الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

قصد دیدار با آیت الله مصباح را داریم/کاندیداهای ریاست خبرگان

قصد دیدار با آیت الله مصباح را داریم/کاندیداهای ریاست خبرگان

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: امکان دارد آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله مصباح، آیت الله یزدی، آیت الله جنتی و آیت الله هاشمی رفسنجانی نامزد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که قرار بوده است در اسفندماه جامعتین با آیت الله مصباح یزدی دیدار کنند و آیا این دیدار تعیین شده است یا خیر، گفت: هنوز دیداری انجام نشده ولی تمایل داریم که دیداری را با آیت الله مصباح یزدی صورت دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جامعتین پیشقدم این دیدار خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: بله، جامعتین پیشقدم است و ما می خواهیم این دیدار انجام گیرد و مشورت با آیت الله مصباح یزدی انجام شود.

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه کسانی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری کاندیدا می شوند، اظهار کرد: ممکن است آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله مصباح و آیت الله یزدی کاندیدا شوند و امکان دارد آیت الله جنتی از نظر قبلی خود انصراف دهد و برای ریاست خبرگان کاندیدا شود.

وی همچنین تاکید کرد: امکان کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی برای هیات رئیسه خبرگان نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز پنجشنبه با حضور اعضای عضو جبهه پیروان و همچنین آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

در این مراسم که در موسسه شهدای موتلفه تشکیل شد، شخصیت های سیاسی از جمله محمد رضا باهنر، اسدالله بادامچیان، محمد نبی حبیبی، عباس شیبانی، حسن غفوری فرد و دیگر فعالین سیاسی اصولگرای عضو جبهه پیروان حضور داشتند.

لید:آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: امکان دارد آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله مصباح، آیت الله یزدی، آیت الله جنتی و آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات هیات رئیسه خبرگان کاندیدا شوند.

 

کد N756447

وبگردی