آفتاب
اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری،

موحدی کرمانی: جامعتین خود را بی‌نیاز از مشورت نمی‌داند

موحدی کرمانی: جامعتین خود را بی‌نیاز از مشورت نمی‌داند

صبح امروز اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و همچنین دبیران تشکل‌های عضو این جبهه در موسسه فرهنگی موتلفه اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه آیت‌الله موحدی کرمانی در سخنان خود با اشاره به این‌که مسئولان نباید از فرهنگ دینی جامعه غفلت کنند و باید در این ارتباط به هشدارهای رهبری توجه کنند، ادامه داد: دشمن روی مسأله فرهنگ و تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی می‌کند و در واقع فرهنگ چیزی نیست که یک مسئول بگوید ما وظیفه نداریم مردم را به زور به بهشت بفرستیم. ما در این ارتباط وظیفه داریم. ما وظیفه داریم که جلوی ورود به جهنم را بگیریم و درهای بهشت را باز کنیم و درهای جهنم را ببندیم. در واقع مسئولیت داریم راه‌هایی که منجر به رفتن به جهنم می‌شود را مسدود کنیم. وظیفه داریم راه‌های ورود به جهنم را با قدرت ببندیم و در این ارتباط نترسیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود به نقش جامعتین در جریان اصول‌گرا، گفت: جامعتین خود را بی‌نیاز از مشورت نمی‌داند. ما بنا داریم که نظرخواهی کنیم، به خصوص از بزرگان و اگر اختلاف نظری وجود دارد با بحث و گفت‌وگو تا آنجا که ممکن است این اختلاف از بین برود و اگر اختلافی ماند ما در این زمینه اتمام حجت کرده باشیم.

وی با بیان این‌که مذاکره و مشورت با برخی از آقایان و بزرگان صورت خواهد گرفت،‌ گفت: اگر این مشورت‌ها و گفت‌وگوها صورت می‌گیرد معنای آن این نیست ضلع ثالثی ایجاد شده است. همچنان همان دو ضلع (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) است. ولی ما خود را از مشورت بی‌نیاز نمی‌بینیم.

موحدی کرمانی در این ارتباط ادامه داد: به برادر گرانقدرم آقای مصباح احترام کامل دارم و علاقه‌مند به ایشان هستم.

وی با اشاره به سخن محمدرضا باهنر مبنی بر این‌که جبهه پیروان خط امام و رهبری از جامعتین پیروی می‌کند، گفت: شما همان مشی خودتان یا تبعیت از جامعتین را ادامه بدهید.

ادامه دارد ...

کد N756325

وبگردی