آفتاب

واکنش کاربران خبرآنلاین به سخنرانی نتانیاهو/از جنگ زرگری تا نتیجه دیپلماسی لبخند

واکنش کاربران خبرآنلاین به سخنرانی نتانیاهو/از جنگ زرگری تا نتیجه دیپلماسی لبخند

سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا برخلاف پیش بینی ها حرف تازه ای نداشت.نظرخواهیخبرآنلاین از کاربران درباره تصویری از وی در کنگره آمریکا با پاسخ های عمدتا مشابه مواجه شد.

دلقک دهکده جهانی، رهبر دولت كودك كش ، دلواپس ، یک تندروی تعطیل و...برخی از تعابیری کوتاهی بود که کاربران برای نتانیاهو انتخاب کردند.

کاربر دیگری سخنرانی وی در آمریکا را نشانه فاصله عمیق درک بین سیاسیون امریکا خواند.
چند کاربر هم رفتار فعلی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل سیاست های دولت دانستند. یکی از کاربران بدون نام نوشت:سیاست های دولت تدبیر و امید اسراییل را داره از متحد قدیمیش دور و دورترمیکنه. اینو مقایسه کنید با دولت قبلی که همه دنیا با اسراییل همزبان شده بودند.
کاربر دیگری هم با تمجید رفتار وزیر امور خارجه نوشت:ظریف به ما یاد داد که جواب تهدید را با مذاکره بدهیم .اگر تهدید راهکار مناسبی بود در 30 سال گذشته جواب داده بود. نتانیاهو خودش هم به ناکارآمدی حرفهایش پی برده و این نتیجه دیپلماسی ظریف است.

کاربر دیگری هم تصویر نتانیاهو را این طور تفسیر کرد که این عکس را میتونیم اینجور بگیم : آفرین به سیاستگذاری خارجی دولت

یک کاربر هم با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: این بابا خودشو کشت که بگوید ایران ابر قدرته است.
این همه نظرات مطرح در این زمینه نبود. یکی از کاربران تفکیک فعلی بین آمریکا و اسرائیل را غلط دانست و نوشت: آمریکا با اسراییل فرقی ندارند که دلمان را یکی از آنها خوش کنیم بری ما مهم این است که سیاست خارجی خوبی نداریم چون دولت انقلابی نیست .
کاربری دیگری هم با عبارت «جنگ زرگری» فاصله بین دولت آمریکا و اسرائیل را غیر واقعی دانست.کاربر دیگری هم با بیان اینکه خصوصیت سگ زرد اینه که فقط واق واق می کند نوشت: ولی بخاری ندارد.

مجموعه کامنت های کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

/212 17

کد N756277

وبگردی