آفتاب
ابراهیمی:

گران بودن بوشهر یک ذهنیت اشتباه است/ ملاک، آمار بانک مرکزی است

گران بودن بوشهر یک ذهنیت اشتباه است/ ملاک، آمار بانک مرکزی است

فرماندار بوشهر گفت: در بین افکار عمومی، بوشهر به عنوان یک شهر گران قیمت مطرح است و این تنها یک ذهنیت اشتباه است که بخشی از آن به آمار بی پایه ای که منتشر می شود، برمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بوشهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: فضای استان و شهرستان بوشهر آماده استقبال از نوروز است و همه تدابیر لازم بهتر و کامل تر از سال های پیش آماده است.

وی افزود: در حال حاضر ثبات بسیار خوبی در قیمت‌های بازار وجود دارد و به غیر از دو یا سه قلم  کالا که در فضای کلی و یا تحت تاثیر شرایط جوی و اقلیمی افزایش قیمت داشته‌اند، در دیگر اجناس شاهد ثبات قیمت خوبی هستیم ضمن اینکه تلاش می شود اقلام مذکورهم به ثبات قیمت برسند.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه ملاک ما آمار بانک مرکزی است ادامه داد: این آمار، خلاف ادعای گران بودن بوشهر را نشان می دهد.

ابراهیمی اضافه کرد: البته واقعیت های موجود را هم باید دید و تنها نمی توان به آمار تکیه کرد اما با تلاش و نظارت همکاران و آنچه وضعیت فعلی بازار بوشهر نشان می دهد، نشان از ثبات قیمتها و وجود رضایت عمومی در بین مردم دارد.

وی اظهار کرد: انتظار ما از بازاریان رعایت انصاف است چرا که این موضوع هم در دین ما مورد تاکید است و هم یکی از وجوه انسانی ما ایرانیان است و باید در هر جایگاهی قرار داریم چه بازاری و چه دولتی ملاحظه حقوق دیگران و رعایت انصاف را مدنظر داشته باشیم.

فرماندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل هم حقوق متقابلی داریم که اگر انها را رعایت کنیم رضایت عمومی جامعه را به دنبال خواهد داشت، افزود: مردم ما، مردم مومن و متعهدی هستند و همواره رعایت انصاف و حال یکدیگر را در نظر دارند اما برای شناسایی سریع و جلوگیری از اقدام اندک افرادی هم که قصد تخلف دارند، نیاز به نظارت قوی بر بازار است.

ابراهیمی تصریح کرد: در مرحله اول همه ما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و در مرحله دوم با دیگر همکاران تعامل داشته باشیم و با نگاه فرا بخشی، به منفعت شهرستان و استان بیاندیشیم که این مهم تنها با تعامل و کار جمعی و گروهی، ممکن می شود.

کد N756147

وبگردی