آفتاب
حاشیه های تراکتورسازی و الاهلی امارات؛

بهت اماراتی‌ها از جهنم سرخ تبریز/ تشویق شدید حامد لک

بهت اماراتی‌ها از جهنم سرخ تبریز/ تشویق شدید حامد لک

تبریز - دیدار حساس تراکتورسازی تبریز و الاهلی امارات که با برتری تیم ایرانی به پایان رسید دارای چندین حاشیه همچون حضور پرتعداد تماشاگران تبریزی و بهت بازیکنان تیم اماراتی‌ از جهنم سرخ تبریز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار از چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت ۱۶ با سوت داور کره ای در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که بیش از ۲۵ هزار نفر از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند و بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

شاگردان تونی اولیویرا در دقیقه ۳۹ مسابقه توسط فرشاد احمدزاده به گل برتری رسیدند. این گل با پاس فردین عابدینی به دست آمد که ۱۷ دقیقه قبل از آن به دلیل مصدومیت محمد ایرانپوریان وارد زمین مسابقه شده بود.

حضور پرتعداد تماشاگران در بازی امروز درحالیکه هوای تبریز سرد بود و باد شدیدی می وزید باعث تضعیف روحیه بازیکنان حریف شده بود و تشویق های ۹۰ دقیقه ای این تماشاگران نیز بر زیبایی های این دیدار افزوده بود تا جایی که خبرنگاران شبکه های عربی نیز از تشویق شدید تماشاگران در همه زمان های بازی متعجب بودند.

در نیمه دوم مسابقه بازیکنان الاهلی صاحب چند موقعیت شدند که دو بار ضربات آنها به خارج از چارچوب رفت و دو بار دیگر نیز لک در موقعیت تک به تک ضربات بازیکنان الاهلی را مهار کرد. 

حامد لک دروازه بان تراکتوری ها در بازی امروز چند بار منجی دروازه شد و برای همین مورد تشویق شدید طرفداران قرار گرفت.

در پایان بازی همه بازیکنان تراکتورسازی یک به یک تشویق شدند و آنها نیز به سمت طرفداران آمده و ابراز احساسات کردند.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی نخست خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تیم نسف قارشی ازبکستان شده بود و با این برتری موقتا به صدر جدول صعود کرد.

الاهلی امارات نیز در یک بازی پرگل برابر همنام عربستانی خود به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داده بود.

کد N756018

وبگردی