آفتاب

بهار امسال را با خرید نوروزی جدیدترین لوازم جانبی سونی، شیک و هوشمندانه آغاز کنید

بهار امسال را با خرید نوروزی جدیدترین لوازم جانبی سونی، شیک و هوشمندانه آغاز کنید

شرکت نگین خاورمیانه در سال 1380 تاسیس گردیده و در زمینه واردات و توزیع لوازم رایانه و الکترونیک فعالیت داشته است.

این شرکت از اولین وارد کنندگان تبلت در ایران می باشد و همواره رضایت مشتری را هدف اصلی خود قرار داده و کوشیده کالاهای با کیفیت و با گارانتی معتبر را با قیمت مناسب بدست مصرف کنندگان و فروشندگان عزیز برساند.محصولات شرکت سونی جزو با کیفیت ترین محصولات دنیا هستند و از این رو  فروشگاهی را نیز از سال 1387 برای فروش محصولات آی تی و موبایل سونی با گارانتی اصلی این محصولات در بازار موبایل ایران راه اندازی کرده ایم .
و ما در اینجا قصد داریم شمار ا با بهترین جانبی های سونی آشنا کنیم.

هدست بلوتوث سونی SBH20
یکی از بهترین هدیه های نوروزی هدست سونی SBH20 هستش که  در رنگهای نارنجی و سبز و مشکی. (رنگ سبز و نارنجی فقط در فروشگاه ما عرضه می شود) استفاده از تکنولوژی NFC یکی از مزیت های بسیار خوب این دستگاه می باشد که از این طریق می توان تنها با یک بار لمس یا تماس هدست با گوشی موبایل یا تبلت یا هر وسیله دیگری که از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، متصل شد و از کیفیت صدای بسیار عالی هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماس تلفنی، لذت برد.

صفحه شارژر بی سیم سونی WCH10:
لذت شارژ بی سیم گوشی خود را می توانید با استفاده از صفحه شارژ بی سیم سونی WCH10 تجربه کنید. تنها کافیست که گوشی خود را روی صفحه قرار دهید تا فرایند شارژ آغاز شود. لازم به ذکر است که این صفحه توانایی شارژ گوشی هایی را دارد که قابلیت Qi در آنها موجود باشد. در غیر اینصورت می توان از کاور های مخصوص گوشی، جهت شارژ بی سیم استفاده نمود. شرکت سونی برای گوشی اکسپریا Z3، کاور شارژ بیسیم WCR14 را عرضه کرده است که شما می توانید این کاور را نیز به همراه صفحه شارژ بی سیم از فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه تهیه فرمایید.

اسمارت باند های سونی

برای آن دسته از افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و به دنبال راهکاری برای سنجش میزان فعالیتهای روزانه خود هستند، ابزارهای پوشیدنی می توانند گزینه های مناسبی باشند که امروزه توسط برند های معروف  به بازار گجت های الکترونیکی در کنار گوشی ها و تبلت ها، عرضه می شوند. از جمله این گجت های پوشیدنی، می توان به دست بند های هوشمند سونی، مدلهای SWR10 و SWR30 اشاره نمود.
مدل SWR10، دست بندی است که پس از بسته شدن به مچ دست، تمام فعالیت های فیزیکی بدن و فعالیت های روزمره کاربر را ثبت می کند و در اختیار او قرار می دهد. مدل جدیدتر این دستبند، SWR30 می باشد که علاوه بر دارا بودن قابلیت های SWR10، می توان از طریق آن، به تماس های دریافتی پاسخ داده و به پیغامهای دریافتی در گوشی از طریق صفحه نمایش آن، دسترسی پیدا کرد.

داک شارژ سونی برای گوشی های سری Z سونی:  
داک شارژ مغناطیسی سونی، رابط شارژ کارآمد و مفیدی است که شرکت سونی برای محصولات گوشی اکسپریا به کاربران معرفی می کند. حالت مغناطیسی موجود در پایه این امکان را می دهد که هنگام قراردادن گوشی روی پایه، با نزدیک شدن قسمت شارژ گوشی، آن را به محل قرارگیری رابط شارژ داک هدایت کرده و اتصال جهت شارژ برقرار می شود. از ویژگی های پایه شارژ سونی وجود مبدل مخصوص برای شارژ گوشی با کاور می باشد بطوری که نیازی به خارج کردن گوشی از کاور آن نیست. زاویه قرارگیری گوشی در پایه بصورتی است که همزمان با شارژ گوشی می توان از آن جهت مشاهده پیامها، تماشای فیلم، عکس و کارهای دیگر نیز استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه
دارای بالاترین نماد اعتماد الکترونیک (2 ستاره ) بوده و یکی از توزیع کننده های اصلی لوازم جانبی سونی محسوب می شود.  
کد N755427

وبگردی