آفتاب
در پایان جلسه علنی امروز قرائت شد:

فهرست بلند بالای تذکر مجلس به مسئولان اجرایی در آخر سال

فهرست بلند بالای تذکر مجلس به مسئولان اجرایی در آخر سال

در پایان جلسه علنی امروز فهرست تذکرهای کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی در رابطه با مشکلات بخش‌های مختلف قرائت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس، تذکرهای کتبی جمعی از نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیات رئیسه قرائت شد؛ بر این اساس «قاسم جعفری»، نماینده مردم بجنورد در تذکر به وزیر علوم، خواستار توضیح درباره علت اقدامات خلاف عٌرف و قانون در دانشگاه پیام‌نور خراسان شمالی شد.

«عباسعلی منصوری آرانی»، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز در تذکر به رئیس‌جمهور خواستار توضیح درباره علت پاسخگو نبودن اداره کل محیط زیست استان اصفهان به نمایندگان شد.

همچنین «احمد سجادی»، نماینده مردم فریمان و سرخس نیز در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت ارائه لایحه‌ای به مجلس، برای یکسان‌سازی حقوق فرهنگیان تاکید کرد.

«زهره طبیب‌زاده نوری»، نماینده مردم تهران در تذکر به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح در رابطه با علت سفر 180 نفر از کارکنان دستگاه‌ها به نشست کمیسیون مقام زن در نیویورک در اواخر ماه جاری شد؛ «نادر قاضی‌پور»،‌ نماینده مردم ارومیه و «علیرضا محجوب»، نماینده مردم تهران نیز در تذکر مشترک به وزیر آموزش و پرورش خواستار جلوگیری از برگزاری تور آنتالیا توسط صندوق ذخیره فرهنگیان استان یزد شدند.

«عباس صلاحی»،‌ نماینده مردم آشتیان و چهار نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به وزیر امور خارجه، برخورد مناسب با تحریم مجدد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توسط اتحادیه اروپا را خواستار شدند؛ همچنین «محمدجواد کولیوند» و «عزیز اکبریان»، نمایندگان کرج و اشتهارد و «حسین گروسی»، نماینده مردم شهریار در تذکر مشترک به وزیر نیرو بر جلوگیری از افزایش آلودگی از سوخت مازوت در نیروگاه شهید منتظر قائم در پردیس کرج تاکید کردند.

در ادامه «موسی‌الرضا ثروتی»، نماینده مردم بجنورد در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌ خواستار رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری و دلایل عدم پاسخگویی موسسه مالی و اعتباری میزان به سپرده‌گذاران شد.

«احمد سالک کاشانی»، نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر به وزیر علوم، خواستار توضیح در رابطه با علت عدم معرفی رئیس دانشگاه اصفهان به شورای عالی انقلاب فرهنگی و تداوم اداره این دانشگاه با سرپرستی شد.

کد N755400

وبگردی