آفتاب
حجت‌الاسلام محمدیان:

طرح آرامش بهاری در ۸۵ بقعه و امامزاده بوشهر برگزار می‌شود

طرح آرامش بهاری در ۸۵ بقعه و امامزاده بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح آرامش بهاری در ۸۵ بقعه و امامزاده بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسب به منظور برگزاری برنامه‌های ویژه ایام نوروز صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این راستا اجرا می‌شود.

وی از برگزاری چند برنامه محوری در این ایام خبر داد و افزود: یکی از طرح‌های مهمی که پیش روی داریم، برگزاری طرح آرامش بهاری در امام زادگان و بقاع متبرکه و همچنین در ساحل بوشهر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: غرفه‌هایی نیز در نقاط مذکور برپا می‌شود و با حضور روحانیون برنامه‌هایی همچون پاسخگوئی به مسائل شرعی، ارائه مشاوره‌های دین و خانواده و همچنین برپایی غرفه‌های کودک را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۸۵ بقعه و امامزاده بوشهر برگزار می‌شود، اذعان داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز در سواحل بوشهر شاهد تراکم جمعیت هستیم، غرفه‌هایی در سطح سواحل بوشهر نیز برپا می‌شود و میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمدیان ادامه داد: در پارک شغاب بوشهر یک مجموعه پنج‌نفره، در هتل پرواز بوشهر یک مجموعه سه نفره و در ساحل شهر گناوه نیز یک مجموعه ایجاد می‌شود که پاسخگوی مسائل شرعی و خانواده و همچنین برنامه‌های ویژه کودکان خواهند بود.

وی از اجرای برنامه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و افزود: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم که در سطح امامزاده‌ها و خیمه‌های معرفت برگزار می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان ساخت: مسابقاتی با موضوع خطبه‌های حضرت زهرا(س) در اماکن متبرکه و مراکز یاد شده برگزار می‌شود که امیدواریم با اطلاع‌رسانی مناسب شاهد استقبال ویژه از این برنامه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: روحانیون آموزش دیده در این طرح‌ها و برنامه‌ها حضور خواهند یافت و به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند.

کد N755313

وبگردی