آفتاب

شعله های آتش دو کارگر جوان را در مشهد به کام مرگ کشید

شعله های آتش دو کارگر جوان را در مشهد به کام مرگ کشید

مهر نوشت :

آتش سوزی در یک کارخانه تولید قیر در شهرک صنعتی کلات مشهد جان دو جوان کارگر را گرفت.

سرپرست ایستگاه ۲۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شامگاه سه شنبه با اعلام آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید قیر ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله بیش از ۲۰ آتش نشان از ۴ ایستگاه ۲۹، ۲۱، ۳۷ و ۳۸ را به همراه ۶ خودرو سبک و سنگین به منظور اطفاء حریق و نجات به محل حادثه اعزام کردند.

سرآتش یار ایوب خجسته گفت: با توجه به بعد مسافت و بارش باران نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و شعله های اتش را که هر لحظه امکان داشت به سرعت به تمامی کارخانه و اماکن تجاری مجاور نیز سرایت و گسترش یابد مهار کردند.

او گفت: با حضور آتش نشانان به محل حادثه و شناسایی کانون های آتش سوزی و انجام اقدامات اطفائی از گسترش بیشتر آن به سایر قسمت ها جلوگیری شد و آتش نشانان توانستند در یک عملیات نفس گیر در دقایق اولیه آتش را مهار و خاموش کنند.

سرآتش یار خجسته با اشاره به کانون اصلی حریق که منبع ۴ هزار لیتری روغن در یکی از سوله های این کارخانه بود گفت: متاسفانه در این حادثه به علت گستردگی آتش ۲ کارگر جوانی که در محل حادثه مشغول به کار بودند بر اثر سوختگی جان باختند.

سرپرست ایستگاه ۲۹ سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن اشاره به گزارش این حادثه به بازپرس ویژه قتل و حضور عوامل قضایی در محل حادثه گفت: پس از اطفاء حریق و اقدامات ایمنی لازم اجساد جان باختگان تحویل عوامل قضایی شد.

او گفت: به دلیل گستردگی آتش سوزی، علت حریق و اعلام دقیق آن توسط کارشناسان حاضر در محل امکان پذیر نبود که پس از بررسی های لازم و کارشناسانه در اسرع وقت علت وقوع آن نیز اعلام خواهد شد.

23282

 

کد N755294

وبگردی