آفتاب
فتح الله‌زاده:

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اهر برپا می‌شود

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اهر برپا می‌شود

اهر- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر گفت: بیست و دومین دوره نمایشگاه فروش بهاره به منظور تثبیت قیمت ها و کنترل بازار در اهر برپا می شود.

عیسی فتح اله زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد و افزود: نمایشگاه و فروشگاه بهاره اهر در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان اهری با حضور تولید کنندگان از ۱۵ الی ۲۵ اسفند ماه برپا می شود.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه بهاره کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در شب سال نو در قالب غرفه های نمایشگاهی عرضه خواهد شد، ادامه داد: ساعات کار این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب است.

فتح اله زاده اظهار داشت: عمده کالاهای ارائه شده در نمایشگاه بهاره اهر شامل پوشاک، کیف و کفش، خواربار، آجیل و خشکبار، لواز آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، چوبی و فلزی، مواد غذایی، لبنی، گوشت قرمز و مرغ می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر با اشاره به اینکه کالاهای ارائه شده در نمایشگاه بهاره با تخفیف ۵ تا۱۰  درصدی ارائه می‌شود، افزود: برای کنترل و تنظیم قیمت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه بهاره و سطح شهرستان حضور داشته و شکایات مردمی را پیگیری می کنند.

کد N754898

وبگردی