آفتاب

اصلاح قانون استخدامی معلمان در دستور کار مجلس قرار گرفت

اصلاح قانون استخدامی معلمان در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی استفساریه الحاق دو تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۱۹ نماینده آغاز شد

اولین دستور علنی امروز بررسی نظر کمیسیون فرهنگی در مورد طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها است.

نمایندگان مجلس امروز همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح استفساریه الحاق دو تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

علاوه بر این وکلای ملت گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیز بررسی خواهند کرد.

به گزارش مهر، عصر دیروز بررسی لایحه بودجه ۹۴ به پایان رسید و نمایندگان امروز منتظر نتیجه بررسی بودجه توسط شورای نگهبان و بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه هستند.

کد N754742

وبگردی