آفتاب
مجلس تصویب کرد/

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به تجهیز واحدهای راهداری برای امدادرسانی

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به تجهیز واحدهای راهداری برای امدادرسانی

مجلس برای سال آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به تجهیز واحدهای راهداری برای امدادرسانی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جاده ها اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر امروز با تصویب جزء الحاقی ۲ به بند (و) تبصره ۱۹ لایحه بودجه مقرر کردند در سال آینده «مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال برای تجهیز واحدهای راهداری مستقر در راههای کشور به منظور امدادرسانی و آمادگی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جاده ها از قبیل برف و سیل به وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) اختصاص می یابد».

نمایندگان همچنین در ادامه با اصلاح تبصره الحاقی ۱۶ لایحه بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) اجازه دادند در سال آینده معادل سهام، سهام الشرکه، اموال، شرکت ها و حقوق بهره برداری از معادن مربوط به انتقال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که بر اساس قوانین بودجه سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ مورد توافق وزارتخانه های اقتصاد و تعاون قرار گرفته، اما قرارداد واگذاری آن منعقد نشده است را در سال ۹۴ به آن صندوق انتقال دهد و یا تسویه کند.

به دولت اجازه داده می شود نسبت به اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل جدول شماره ۱۸ این قانون به عنوان تنخواه به صندوق مذکور برای جبران عدم تحقق این تبصره استفاده کند به شکلی که حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۴ تسویه شود.

کد N754245

وبگردی