آفتاب
معاون سیاسی سپاه:

داعش به فرصتی برای معرفی اسلام ناب به جهانیان تبدیل شده است

داعش به فرصتی برای معرفی اسلام ناب به جهانیان تبدیل شده است

معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ گفت: اکنون گروهک تروریستی داعش تبدیل به فرصتی برای معرفی اسلام ناب از سوی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ در همایش بصیرتی که با حضور ائمه جمعه، امامان جماعت و جمعی از مبلغان دینی در حسینیه شهید مطهری سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حتی اگر تشکیل نظام اسلامی ایران تنها دستاورد این انقلاب باشد، باید همواره شکر این نعمت بزرگ را بجا آوریم.

وی افزود: حال آن که تشکیل نظام اسلامی ایران تنها دستاورد انقلاب اسلامی نیست و دستاوردهای بی‌شماری داشته است که از بسیاری از آن‌ها بی‌خبر هستیم.

سنایی‌راد با اشاره به سخنان مسئولین بلند پایه پاکستان تصریح کرد: یکی از مسئولین بلند پایه پاکستان اعتراف کرده که ما از قدرت نظامی بی‌نظیر برخوردار هستیم و دسترسی به سلاح‌های هسته‌ای نیز داریم با این حال توانایی برقراری امنیت داخلی را نداریم چراکه یک ولی فقیه شبیه آن چه در ایران وجود دارد نداریم.

وی تأکید کرد: استکبار، گروهک تروریستی داعش را با هدف ضربه‌زدن به نظام اسلامی راه‌اندازی و تجهیز کرده است و در ابتدای فعالیت این گروه بسیاری از گروه‌های منفعت طلب با آنان همکاری کرده و سبب پیشروی سریع آنان شدند.

معاون سیاسی کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قدرت نرم ولایت فقیه در ایران اسلامی سبب شد تا تکفیری‌ها در سوریه و عراق هر روز به زوال نزدیک‌تر شوند و امیدی که در دل جوانان مسلمان این ممالک، چه شیعه و چه سنی ایجاد شده است سبب شده تا با روئیدن ریشه‌های اسلام واقعی در قلب آنان، به مقابله با اسلام تقلبی جبهه استکبار بپردازند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به محوریت ولایت فقیه و تدابیر جمهوری اسلامی اکنون داعش تبدیل به فرصتی برای معرفی اسلام ناب از سوی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان شده است.

سنایی‌راد با اشاره به خاطره‌ای از سید حسن نصر الله درباره جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی گفت: زمانی که چند روز از جنگ گذشته بود و فشارهای زیادی بر حزب الله به منظور خاتمه جنگ و پرهیز از جنگ افروزی و به خطر انداختن ملت و کشور لبنان وارد می‌شد، به منظور کسب تکلیف به خدمت رهبر انقلاب رسیدیم که ایشان با اعتماد و اطمینان و آرامش خاصی ما را به ایستادگی و ادامه تقابل توصیه کردند و پس از پایان جنگ 33 روزه و پیروزی نهایی دانستم که باید همواره سرباز ولی فقیه باشم.

وی تصریح کرد: رهبری در مقابله زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی نکرده است و همین روحیه ایشان است که سایر مسئولین را نیز به ایستادگی بیشتر تشویق می‌کند و شاهد آن هستیم که رئیس جمهور نیز مواضع مناسبی را در مذاکرات اتخاذ کرده و بر حفظ دستاوردهای ملی تأکید می‌کنند.

سنایی‌راد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استکبار به منظور رویارویی با اسلام ناب و انقلاب اسلامی در منطقه به سه نوع اسلام ساختگی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: نخستین نوع اسلامی که غرب و آمریکا ایجاد کرده‌اند اسلام تکفیری است که با محوریت و کمک‌های عربستان سعودی فعالیت می‌کند.

معاون سیاسی کل سپاه پاسداران با اشاره به منبع درآمدی گروهک‌های تروریستی تشریح کرد: منابع اصلی درآمدی داعش به وسیله کمک‌های کشورهای عربی، فروش نفت از طریق دلالان و سودجویان، تجارت بَرده به خصوص دختران و زنان جوان و قاچاق اعضاء بدن است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اسلام سکولار دومین مکتب ساختگی استکبار بود که ماهیت آن را سازشکار و فرصت طلبی و کشور ترویج دهنده آن ترکیه است که به دنبال اهداف خاص خویش و تأمین اهداف غرب است.

سنایی‌راد در پایان اظهار کرد: آخرین نوع اسلام ساختگی و حمایت شده از سوی استکبار، مکتب شیعی تندرو است که به عایشه و خلفای اهل سنت توهین کرده، قمه‌زنی می‌کند و خشونت را رواج می‌دهد و قصد دارد تصویری خشن از شیعه را به جهانیان نشان دهد که ماهیت فعالیت آنان فرقی با فعالیت گروه‌های تکفیری ندارد و حال آن که در نهایت این مکتب اهل بیت (ع) است که اعتبار خواهد داشت چراکه وعده الهی حق و غیرقابل تغییر است.

انتهای پیام

کد N754229

وبگردی